ספאחיה: "לא יודע כמה זמן פארגו ייעדר, אנחנו צריכים אותו"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

אחרי ההפסד לפנאתינייקוס, מכבי תל אביב נערכת למשחק הבית הראשון שלה העונה במסגרת היורוליג (שלישי ב-21:05) מול צסק"א מוסקבה החזקה: "אנחנו מתרגשים, אני מצפה לראות שיפור לעומת ההפסד ביוון"

(גודל טקסט)
המשחק הביתי הראשון של מכבי תל אביב במסגרת היורוליג ייערך מחר (שלישי ב-21:05), בעיצומו של שבוע עמוס מאוד עבור האלופה הישראלית. בליגה הקבוצה אומנם מושלמת, אחרי שניצחה את אשדוד ואילת, אך בעקבות ההפסד לפנאתינייקוס במחזור הראשון ביורוליג, הפסד גם מחר לצסק"א יכול לעלות את מפלס הלחץ ביד אליהו.


ג'רמי פארגו לא ישחק והחשש הוא כי השחקן ייעדר עוד מספר שבועות, קנדריק ריי עדיין לא כשיר, נמרוד לוי חזר לאימונים מלאים רק אתמול, דיאנדרה קיין עצבני על המאמן נבן ספאחיה ועל המערכת ושני השחקנים היחידים שמתפקדים עד כה ברמה גבוהה הם סקוטי ווילבקין וג'וני אובראיינט.


מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מתרגשים. אני מצפה לראות שיפור מהמשחק הראשון, אבל אני לא יודע עד כמה אנחנו מוכנים. אנחנו לא מתכוונים לוותר בגלל שחסרים לנו שחקנים. את העומק והיכולת של צסק"א מוסקבה כולם מכירים, גם הספסל שלהם חזק מאוד, זו קבוצה שיכולה לנצח בכל מצב, אבל אנחנו נהיה מוכנים לכל תרחיש"

מצבו של ג'רמי פארגו: "אני לא יודע לומר כמה זמן הוא ייעדר, הצוות הרפואי מעדכן אותנו כל כמה ימים בפציעה שלו. זה המצב כרגע לגביו. יש לנו תוכנית משחק מבחינה הגנתית והתקפית ואנחנו ננסה להביא אותה לידי ביטוי מחר. אנחנו צריכים את ג'רמי ואני לא יודע כמה החיסרון שלו ישפיע על הקבוצה. זה אולי הדבר הכי גרוע שיכול לקרות כשאתה נמצא בתהליך של בנייה".


על דיברתולומאו: "אני חושב שהוא יותר משמעותי עבורנו כמספר 2, אך יש לו את היכולת להוביל את הכדור ולעזור לנו בנושא הזה". על טאריק בלאק: "הוא מסוגל להתמודד עם כל שחקן מבחינה התקפית והגנתית".



"זה אולי הדבר הכי גרוע שיכול לקרות כשאתה בבנייה" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי