טאריק בלאק: "קורה שקבוצות מפסידות, המאזן עוד ישתפר"

טאריק בלאק
טאריק בלאק | עדי אבישי

הפורוורד של מכבי תל אביב אופטימי לקראת המשחק נגד בודוצ'נוסט במונטנגרו מחר: "אנחנו מוכשרים ובטוחים בעצמנו. נגד צסק"א איבדנו יותר מדי כדורים". קנדריק ריי עלול למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה, נמרוד לוי המריא

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשחק מחר (חמישי) במונטנגרו נגד בודצ'נוסט, במשחק שבעקבות שני ההפסדים בשני המחזורים הראשונים של היורוליג מוגדר כעת כמשחק בו חובה לנצח.

הקבוצה תגיע שוב ללא ג'רמי פארגו הפצוע, שעובר טיפולי פיזיותרפיה ונשאר בארץ. מעבר למשחק הקרוב, גוברים הסיכויים כי הוא יחמיץ גם את המשחק מול אולימפיאקוס של דיוויד בלאט. עוד שחקן שנשאר בארץ הוא קנדריק ריי שמחלים מפציעה בברכו. בקבוצה לא מרוצים מקצב ההחלמה של השחקן ובעקבות ההיחלשות במשחק ההתקפה עולים הסיכויים כי בזמן הקרוב תבצע הקבוצה זעזוע ותשחרר את השחקן, במטרה להביא שחקן אחר במקומו במידה ותימצא לריי קבוצה שתסכים לקלוט אותו. נמרוד לוי, שלא שיחק עדיין העונה, המריא עם הקבוצה והוא עשוי לקבל דקות ראשונות.


טאריק בלאק
דיבר לקראת המשחק ואמר: "נמשיך להשתפר. אני מרגיש אופטימי לעומת המשחק באתונה. העונה עדיין ארוכה ויש שחקנים חדשים שעדיין צריכים להתרגל לשחק זה עם זה. נצטרך לשחק טוב יותר נגד קבוצות שרצות ביחד כבר הרבה שנים, ומול שחקני יורוליג ותיקים. אני אופטימי, כי אנחנו מאוד מוכשרים ובטוחים בעצמנו. קורה שקבוצות מפסידות והמאזן עוד ישתפר. אני לא מודאג".

בלאק.
בלאק. "אהבתי את האווירה בהיכל" (עדי אבישי9

בלאק הוסיף: "אהבתי מאוד את האווירה בהיכל, זה הביא לי אנרגיות. הבעיה היא שאיבדנו יותר מדי כדורים ואז כל הזמן רדפנו אחריהם. גם כשהיינו ביתרון זה הרגיש כאילו אנחנו נאבקים. לעומת זאת, אם היינו מתחילים ללא טעויות ומטפלים היטב בכדור, המשחק היה נראה שונה לחלוטין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי