במכבי ת"א לא מסתנוורים: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות"

אנג'לו קלויארו
אנג'לו קלויארו | אודי ציטיאט

הצהובים ניצחו לראשונה העונה ביורוליג אחרי 68:78 על בודוצ'נוסט ושמרו על איפוק. ספאחיה: "צסק"א לקחה מאיתנו המון אנרגיה". רול: "הרמה עלתה בחצי השני". קיין: "מאמץ קבוצתי אדיר". קלויארו: "עשינו הגנה טובה"

(גודל טקסט)

אנחת רווחה במכבי תל אביב אחרי הניצחון אתמול (חמישי) על בודוצ'נוסט בפודגוריצה. שחקניו של ספאחיה היו בפיגור בחלק גדול משלבי המשחק, אך באמצע הרבע הרביעי סקוטי ווילבקין השתלט לחלוטין על המשחק, קלע שלשות גדולות, הפעיל את חבריו, בעיקר את טאריק בלאק, והצהובים רשמו סוף סוף ניצחון ראשון העונה ביורוליג, אך אף אחד לא מסתנוור מהניצחון על הקבוצה שנחשבת לחלשה ביורוליג והתפרקה לחלוטין ברבע האחרון.

"במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, נתנו להם לקלוע יותר מדי נקודות וזה פגע בנו. בחצי השני העלינו את הרמה וזה נתן לנו את הניצחון", הסביר מייקל רול את מה שקרה על הפרק והוביל בסופו של דבר לניצחון המיוחל.

"בחצי השני ובעיקר ברבע האחרון שיחקנו מצוין. היה קשה לשחק אחרי המשחק מול צסק"א כי זה לקח מאיתנו המון אנרגיה. מה שנתן לנו את הניצחון אלה כמה שלשות שנכנסו ולא נכנסו בחצי הראשון והגנה מעולה", סיכם המאמן נבן ספאחיה.


מרוצה מהרבע האחרון. ספאחיה (אודי ציטיאט)

דיאנדרה קיין, שלאחרונה כעס על המערכת וחשב שהיא לא תומכת בו מספיק, פתח בחמישייה, שיחק 30 דקות ופלירטט עם טריפל דאבל כשקלע 7, הוריד שמונה ריבאונדים ומסר שישה אסיסטים, סיכם: "זה היה מאמץ קבוצתי אדיר. התחלנו חלש אבל נכנסו לזה בחצי השני ונתנו להם לקלוע רק 26 נקודות וזה טוב מאוד מבחינה הגנתית".

אנג'לו קלויארו, שלאט לאט מתברר כבינגו, עזר מאוד למהפך בחצי השני וסיים את הערב עם שבע נקודות אמר: "שיחקנו הגנה מעולה בחצי השני וזה מה שנתן לנו את הניצחון. ניצחנו והיינו חייבים לעשות את זה אז זה מה שאני לוקח מהמשחק הזה".


עשו מה שהיו צריכים לעשות. שחקני מכבי תל אביב בסיום (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי