חזרה לסורה: מכבי תל אביב הפסידה 88:80 לאולימפיאקוס

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | אודי ציטיאט

למרות משחק גדול לקיין שקלע 22 נקודות, הצהובים הפסידו במשחק אירופי נוסף והפעם לקבוצתו של דיוויד בלאט בחוץ. הצהובים רק עם ניצחון אחד בארבעת משחקיה ביורוליג. ספאנוליס הצטיין בצד היווני עם 16 נק'

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיוותה להשיג ניצחון חוץ יקר ביורוליג, אך הצהובים הפסידו הערב (חמישי) 88:80 לאולימפיאקוס של דיווד בלאט והצהובים רשמו משחק שלישי ללא ניצחון בארבעת המחזורים הראשונים במפעל האירופי.

אלופת ישראל פתחה טוב יותר את המשחק בזכות רבע ראשון נהדר של ג'וני אובריאנט ודיאנדרה קיין והצהובים סיימו את הרבע הראשון ביתרון של שלוש נקודות, אך מיד לאחר מכן היוונים התעוררו, הם פתו בריצה של 0:11 והובילו ברבע השני ביתרון דו ספרתי, ברב שלבי המשחק עד לשריקת הסיום.

למכבי תל אביב תתמודד השבוע בשני משחקים קריטיים עבורה. בעוד כשלושה ימים הצהובים יפגשו בהכיל מנורה את הפועל תל אביב בדרבי לוהט, ביום בחמישי, בעוד כשבוע, קבוצתו של ספאחיה תצא למשחק חוץ נוסף ביורוליג נגד ברצלונה.


ג'ון דיברתולומיאו (אודי ציטיאט)

סקוטי ווילבקין נפגש עם מאמנו לשעבר, דיוויד בלאט (אודי ציטיאט)

רבע ראשון
פתיחה טובה למכבי תל אביב בזכות רבע התקפי מוצלח של ג'וני אובריאנט ודיאנדרה קיין שקלעו שבע ושמונה נקודות בהתאמה והצוהבים ניצלו לא מעט איבודים של אולימפיאקוס והרבע הסתיים בתוצאה 18:21 למכבי תל אביב.

ג'וני אובראיינט מול יורגוס פרינטזיס (אודי ציטיאט)

רבע שני
מכבי תל אביב כבר הובילו בשש הפרש אחרי שלשה של קלויארו אך לאחר מכן הצהובים הורידו קצב והיוונים החלו בריצה של 0:11. הצהובים כבר פגרו בתשע נקודות והרבע הסתיים בתוצאה 37:45 לאולימפיאקוס.

גיא גודס עם דוויד בלאט (אודי ציטיאט)

רבע שלישי
אולימפיאקוס עלתה ליתרון שיא של 39:54 מבטיח. ומיד לאחר מכן קיין קלע שבע נקודות צמצמו את ההפרש ויחד עם עוד נקודות של ג'ון דיברתולומיאו ומייקל רול ההפרש צומצם למינוס שבע בלבד. אך היוונים שוב שמרו על הפרש דו ספרתי שנשמר עד סוף הברבע שהסתיים 57:68 לטובת אולימפיאקוס.

רבע רביעי
למרות שאולימפיאקוס כבר הובילו ב-15, מכבי תל אביב צמצמה את ההפרש למינוס שבע בלבד כשתי דקות לסיום, אבל היוונים שמרו על קצב המשחק ולא אפשרו לצהובים להיכנס אל המשחק שהסתיים בתוצאה 80:88 לטובת היוונים ומכבי תל אביב כבר רושמת את הפסדה השלישי ביורוליג.

22 נקודות של דיאנדרה קיין לא הספיקו לצהובים (אודי ציטיאט)

קלעו לאולימפיאקוס: ואסיליס ספאנוליס 16, אקסל טופאן 15, נייג'ל וויליאמס-גוס 14, יורגוס פרינטזיס 13, זאק לידיי 12, סשה וזנקוב 7, קוסטאס פפאניקולאו 6, יאניס טימה 3, ניקולה מילוטינוב 2.


קלעו למכבי תל אביב
: דיאנדרה קיין 22, ג'ון דיברתולומאו 12, מייקל רול 12, ג'וני אובריאנט, טאריק בלאק 10, אנג'לו קלויארו 6, יובל זוסמן 4, אלכס טיוס 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי