תבוסה בהיכל: 66:87 לריאל מדריד על מכבי ת"א

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

פשוט לא כוחות. אלופת אירופה הגיעה לתל אביב ואחרי רבע ראשון צמוד, ברחה בקלות ליתרון דו ספרתי שכלל מופע שלשות ספרדי. סשנס (11 נקודות), ערך הופעת בכורה במדי הצהובים, 17 נקודות לאובראיינט

(גודל טקסט)

אלופת אירופה ריאל מדריד הביסה הערב (חמישי) 66:87 קליל את מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים במחזור השישי של היורוליג. הספרדים לא הציגו משחק גדול, ולמרות זאת הצליחו, גם בהילוך ראשון, להביס את שחקניו של נבן ספאחיה. הצהובים ירדו למאזן מהגרועים בתולדותיהם בפתיחת עונת יורוליג – 5:1, הספרדים כבר עם 0:6.


מכבי תל אביב עוד הייתה בעניינים ברבע הראשון, אבל ההמשך כבר נראה אחרת. שחקני המארחת קלעו שמונה נקודות בלבד ברבע השני וספגו 23. המחצית השנייה התנהלה בעצם לפרוטוקול בלבד, בעיקר הרבע הרביעי בו ניצחה מכבי תל אביב 21:22, לפני שנכנעה לאלופת אירופה בקלות מרגיזה. זה היה ההפסד השלישי הרצוף של מכבי תל אביב בכל המסגרות. עכשיו מצפים לה משחקים מול הפועל חולון בליגה ונגד גראן קנאריה ביורוליג. 


הרבע הראשון היה כאמור די שקול, כשאלופת אירופה פתחה לא טוב בחלק ההתקפי. הצהובים לא ניצלו זאת וריאל מדריד בכל זאת הצליחה לסיים את הרבע ביתרון 15:18. ברבע השני ג'ייסי קארול עלה מהספסל וקלע 14 נקודות, והצהובים הגיבו עם שמונה נקודות בלבד ברבע, מה שסלל את דרכם של האורחים ליתרון דו ספרתי קל של 23:41 בהפסקה.  ברבע השלישי המגמה נמשכה, מכבי תל אביב נראתה רע וללא אנרגיה, אלופת אירופה המשיכה לצלוף והרבע הסתיים ב-44:66 לאורחים. הרבע הרביעי היה כולו לפרוטוקול וריאל מדריד חגגה בסיום עם 66:87. 



ספאחיה וטיוס בסיום. הפנים אומרות הכל (עדי אבישי)


קלעו למכבי תל אביב: ג'וני אובריאנט 17 ו-7 ריבאונדים, רמון סשנס 11 ו-5 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 8, אלכס טיוס 8, מייקל רול 6, אנג'לו קלויארו 6, סקוטי ווילבקין 5, קנדריק ריי 3, ג'ייק כהן 2. 


קלעו לריאל מדריד: סרחיו יול 17 נקודות), ג'ייסי קארול 16, גוסטבו איון 12 ו-12 ריבאונדים, אנתוני רנדולף 11 ו-8 ריבאונדים, רודי פרננדס 8, פליפה רייס 6, וולטר טבארס 6 ו-7 ריבאונדים, פקונדו קמפאצ'ו 5, פביאן קוזר 2, קלמן פרפליץ 2, ג'פרי טיילור 2. 



ווילביקין. ההתחלה נראתה טוב יותר מההמשך (עדי אבישי)



ספאחיה על הקווים (עדי אבישי)


רבע ראשון 
מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, מייקל רול, אנג'לו קלויארו וג'וני אובראיינט, הספרדים פתחו עם סרחיו יול, פביאן קאוזר, ג'פרי טיילור, אנתוני רנדולף ו-וולטר טבארס. אובראיינט קלע את הנקודות הראשונות במשחק והעלה את הצהובים ל-0:3 עם שלשה. אובריאנט המשיך את הפתיחה הטובה שלו והעלה את מכבי תל אביב ל-7:11, סרחיו יול הגיב עם שלשה משלו. רמון סשנס עלה לבכורה והעלה את הצהובים ל-12:13 עם חדירה נאה. שלשה של אנתוני רנדולף העלתה את אלופת אירופה ל-15:18 וזאת הייתה תוצאת הרבע.



סשנס. הופעת בכורה במדים הצהובים (עדי אבישי)


רבע שני

איון פתח את הרבע עם שתי נקודות, אבל סשנס עצר את המומנטום של האורחת עם שתי קליעות עונשין. רודי גרסיה נכנס לעניינים עם שלשה ופליפה רייס השלים ריצת 0:5 עם נקודות מתחת לסל. נבן ספאחיה מיהר לקחת פסק זמן. מכבי חזרה עם הגנה חזקה וחטיפה שלה הובילה למתפרצת, אלכס טיוס סיים אותה בדאנק. שתי שלשות של ג'ייסי קרול, הקפיצו את היתרון של האורחת ל-12. עוד שלשה של קרול העלתה את היתרון הספרדי ל-15. למכבי לא היו תשובות לאורחים שהמשיכו לברוח וניצחו ברבע הזה ללא תנאי 8:23. במחצית – 23:41 לריאל מדריד.



רול מול הגנה ספרדית צפופה (עדי אבישי)



ג'ייק כהן מול פליפה רייס (עדי אבישי)


רבע שלישי

ווילבקין קלע את הנקודות הראשונות שלו במשחק עם פתיחת הרבע השלישי, יול ענה  עם שלשה. ווילבקין וריי נכנסו לעניינים וביחד עם קיין צימקו ל-13, אבל יול הגיב עם עוד צליפה מחוץ לקשת. הצהובים המשיכו להציג הגנה חלשה, יול ורנדולף צלפו ושמרו על היתרון המבטיח של ריאל – 35:59. שלשה נוספת של יול יחד עם סל של רייס העניקו יתרון 27 לספרדים. מכבי קןלעה כמה סלים וג'ייק כהן חתם את הרבע עם שתי נקודות שקבעו 44:66 לריאל מדריד.


סשנס בפעולה. בוודאי ציפה לבכורה טובה יותר (עדי אבישי)



אובראיינט. היחיד בשורות הצהובים שראוי לציון (עדי אבישי)


רבע רביעי

כבר מזמן לא ראינו את ההיכל התל אביבי שקט כל כך. הרבע האחרון התנהל כולו לפרוטוקול בלבד ומכבי תל אביב ניצחה בו 21:22 בדרך לתבוסה הביתית הצורבת. האורחים שיחקו במהלך הרבע בהילוך ראשון ולא התקשו אף לרגע מול החבורה בצהוב. אובראיינט וקיין היו היחידים שניסו להפריע לאורחים. קמפאסו עוד צלף מחוץ לקשת, ושלשה עם הבאזר של קלויארו, סגרה משחק נוראי של הצהובים, שהסתיים בתבוסה צורבת – 87:66.   

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי