ג'וני אובראיינט: "חשוב שנישאר יחד כקבוצה"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

במכבי תל אביב היו מאוכזבים מההפסד הראשון תחת ספרופולוס שהיה השביעי ביורוליג. הצהובים יחזרו לארץ ויציגו את המאמן היווני. רול: " מחר יהיה משחק ביתי ראשון עם המאמן החדש, נצטרך ליישם את העקרונות שלנו"

(גודל טקסט)

גם חילופי המאמנים לא עזרו. מכבי תל אביב הפסידה אתמול (שלישי) בפעם השביעית מתוך שמונה משחקים העונה ביורוליג, 90:77 לאנדולו אפס, והוכיחה כי יש לה בעיות עמוקות בסגל. המאמן החדש יאניס ספרופולוס נתן כבר ברבע הראשון דקות לכל השחקנים, למעט נמרוד לוי. אך כמובן שהשחקנים, שחלקם שיחקו לראשונה יחד, נראו לא מחוברים ולמעט התלהבות לא היה להם הרבה מה להציע.

הקבוצה אמורה הייתה לשוב בשעות הצהריים לישראל ומיד אחר כך להגיע להיכל מנורה מבטחים לאימון ולמסיבת עיתונאים בה יוצג המאמן החדש לתקשורת הישראלית, אך בסופו של דבר העניין לא יצא לפועל בעקבות בעיות בחברת התעופה טורקיש איירליינס. הבקשה של היווני לחיזוק הסגל עדיין נמצאת על השולחן, אבל במקרה של ירידה למאזן 8:1 מחר ואיבוד סיכוי מעשי להעפיל לשלב הבא ביורוליג יכול להיות שישקלו מסלול מחדש במועדון באשר לרכש.

השחקנים נראו ונשמעו מאוכזבים מאוד אתמול בסיום. ג'וני אובראיינט, אולי נקודת האור היחידה שתפקדה אתמול, סיפר: "אני חושב שעשינו הרבה טעויות במחצית השנייה, אבל חשוב שנישאר ביחד כקבוצה". מייקל רול, שקיבל פחות מעשר דקות, לעומת 30+ בימי נבן ספאחיה, הוסיף: "המפתח של המשחק הזה היה היכולת במחצית השנייה. נתנו להם לקלוע בקלות, היה רפיון בריבאונד. אלה דברים שאנחנו צריכים לשפר. מחר יהיה משחק ביתי ראשון עם המאמן החדש, נצטרך ליישם את העקרונות שלנו". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי