ספרופולוס: "אני אף פעם לא נותן תירוצים, נראה שיפור בקרוב"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א שיגיע לראשונה להכיל מנורה לקראת משחק היורוליג נגד פנרבחצ'ה אמר לפני המפגש: "אני נרגש לפגוש את האוהדים, אנחנו זקוקים לאמון ולתמיכה שלהם". דיברתולומיאו הוסיף: "אני אופטימי לקראת ההמשך"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תסגור את השבוע הקשה והעמוס שעברה, שכלל הפסד בשיש באיים הקנריים, החלפת מאמנים, הפסד אתמול (שלישי) באיסטנבול ועיכוב בטיסה חזרה לארץ שגרם לכך שיגיעו לישראל רק 24 שעות לפני המשחק, מול פנרבחצ'ה שנמצאת בצמרת היורוליג עם מאזן 1-7, בדיוק הפוך מהמאזן של הצהובים.

יאניס ספרופולוס יגיע לראשונה כמאמן מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים. כשהוא המתין עם הקבוצה לטיסה לארץ מסר: "העיכוב לא צפוי אבל קורה בחיים. אנחנו מנסים לנצל את זה לטובתנו וארגנו אספת וידאו לשחקנים. חשוב שנשמור על פוקוס לקראת המשחק הבא וננתח את הטעויות שלנו. ככה נצליח לשפר את עצמנו ממשחק למשחק. אני מאוד נרגש לפגוש את האוהדים שלנו, אני יודע שהם יבואו לתמוך בנו למרות שהם קצת מאוכזבים. אנחנו צריכים את האמון והתמיכה שלהם ובזכות זה גם נאמין בעצמנו. אני מבטיח שבתוך כמה שבועות כולם יראו שיפור. אני אף פעם לא נותן תירוצים אבל אני עם הקבוצה רק אימון אחד ולכן ייקח קצת זמן עד שיראו תוצאות".

קפטן הקבוצה, ג'ון דיברתולומיאו, דיבר גם הוא לקראת המשחק מחר: "היה לנו יום ארוך. ניסינו לנצל את הזמן וללמוד קצת על פנרבחצ'ה דרך פגישת וידאו שהמאמן עשה לנו כאן בשדה. אני חושב שאנחנו מתקדמים עכשיו לכיוון הנכון ואני מאוד אופטימי לקראת ההמשך".


ג'ון דיברתולומיאו אופטימי לקראת המשך העונה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי