ספרופולוס: "פעם ראשונה בקריירה שאני מברך את השחקנים שלי אחרי הפסד"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

הצהובים נראו טוב בבכורה הביתית של היווני, אך נוצחו 74:70 מול פנרבחצ'ה וירדו למאזן של 8:1: "אני רוצה להודות לכל אחד מאוהדים". על המשחק: "הפסדנו, אבל אני מרוצה מהרבה מאוד דברים". טיוס כעס על השיפוט

(גודל טקסט)
למרות יכולת טובה בדקות רבות של המשחק, נחישות והקרבה של השחקנים ודחיפה אדירה מהקהל, מכבי תל אביב נוצחה הערב (חמישי) בהיכל על ידי פנרבחצ'ה החזקה וירדה למאזן הגרוע בתולדותיה ביורוליג, 8:1. במחזור הבא: באיירן מינכן תגיע לישראל ותנסה להנחיל לצהובים הפסד שביעי ברציפות במפעל.

אחרי ההפסד לאנדולו אפס בבכורה שלו על הקווים, יאניס ספרופולוס אימן לראשונה מול אוהדי מכבי תל אביב ובסיום, לפני שידבר על המשחק, הוא ביקש להודות להם: "האוהדים שלנו היו מדהימים היום, פשוט נפלאים. הם עזרו לנו כל כך הרבה. אני יודע שמעכשיו הם ידחפו את הקבוצה בדיוק כמו שהם דחפו הערב. אני רוצה להודות לכל אחד מהם שהאמין בנו ועדיין מאמין בנו. אנחנו נעבוד קשה בשביל להיות טובים יותר". 


מהלך המשחק: "אני מאוכזב מצד אחד שלא ניצחנו, אבל מרוצה מהרבה דברים אחרים. עשינו משחק טוב עם אימון אחד בסך הכל וזה ממחיש את מה שאפשר לעשות כאן אם נמשיך להתאמן ולעבוד.השחקנים ראויים לקרדיט ממני. זו פעם ראשונה בקריירה שאני מברך את השחקנים שלי אחרי הפסד, זה משהו שמעולם לא קרה לי. כך אני רוצה שהם ישחקו מעכשיו. אני רוצה שהם יהיו מוכנים להילחם עבור הקבוצה ותמיד לתת את המקסימום. שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות ביורוליג ולא ויתרנו, נלחמנו עד הרגע האחרון, מכבי תל אביב לעולם לא מוותרת".

ספרופולוס הוסיף"כשאתה משחק בקצב כזה גבוה, אני לא רוצה לחפש תירוצים, זה לא פשוט וזו המציאות כי יש עייפות והיום היא הפריעה לריכוז. אנחנו נתאמן ונעבוד גם על להיות מרוכזים כשיש עייפות" .על זוסמן ואבדיה שקיבלו דקות: "אמרתי מתחילת הדרך שאני מאמין בכל הסגל. שמחתי שאבדיה שיחק היום לראשונה ביורוליג ואני מאמין מאוד בשחקנים הישראלים. תמיד עבדתי לאורך הקריירה שלי עם שחקנים צעירים. הם צריכים לשמור על צניעות ולעבוד קשה על מנת להיות טובים יותר".


אלכס טיוס: "היינו קרובים. שיחקנו טוב היום, אבל היו כמה שריקות ששינו לנו את המומנטום. עשינו הגנה טובה וזה לא פשוט להגיד אחרי אימון בודד למשחק כה חשוב. זה בכלל לא פשוט".



הביא רוח חדשה להיכל. ספרופולוס  (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי