הפסד ראשון לצסק"א מוסקבה, 92:93 סנסציוני לבודצ'נוסט

חימקי מוסקבה נגד צסק"א
חימקי מוסקבה נגד צסק"א | אתר היורוליג

הקבוצה המונטנגרית הצנועה הנחילה לרוסים הפסד ראשון העונה במפעל אחרי שמונה ניצחונות, 18 נקודות לקלארק שהצטיין. 80:90 לברצלונה על מילאנו, 83:84 לחימקי מוסקבה על על ז'לגיריס קובנה

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי ביורוליג הגיע היום (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים: חימקי ניצחה 83:84 את ז'לגיריס קובנה, באסקוניה עצרה רצף של שלושה הפסדים רצופים עם 77:86 על פנאתינייקוס, ברצלונה ניצחה 80:90 את מילאנו ועל ההפתעה הענקית של המחזור אחראית 


ז'לגיריס קובנה – חימקי מוסקבה 84:83
לאחר שפספסה הזדמנות פז להמם את צסק"א מוסקבה, ז'לגיריס קיוותה להשיג סוף סוף ניצחון בית ראשון העונה ביורוליג. לצערה, היא פגשה דווקא את חימקי, שהצליחה להשיג ניצחון שישי רצוף במפגשים האחרונים בין הקבוצות. הליטאים עלו ליתרון דו ספרתי ברבע השני, אבל איבדו אותו בשלישי ומאז חימקי עלתה ליתרון חד ספרתי קל, עליו הצליחה לשמור עד לסיום כדי להשיג ניצחון שלישי העונה ביורוליג ולעלות למאזן 6:3. אלכסיי שבד, מי אם לא, הוביל את הרוסים עם 25 נקודות ו-10 אסיסטים. ברנדון דייויס הצטיין בז'לגיריס עם 23 נקודות ו-13 ריבאונדים.

באסקוניה – פנאתינייקוס 77:86
זה היה משחק שהיוונים לא ירצו לזכור. 12 נקודות בלבד ברבע הראשון סימנו את מה שעתיד לבוא, וברבע השלישי ההפרש כבר עלה ליתרון שיא של 18 נקודות. מזה, פאו כבר לא הצליחה לחזור ובאסקוניה חזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים.

בודצ'נוסט – צסק"א מוסקבה 92:93
סנסציה מדהימה בפודגוריצה. זה התחיל בלי יותר מדי הפתעות כשהאורחים עלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, ובשני אף עלו ליתרון שיא של 17 נקודות וירדו להפסקה בפלוס 14. ברבע הרביעי, משום מקום, המונטנגרים איזנו ושלשה גדולה של אדווין ג'קסון במאני טיים העלתה את בודוצ'נוסט ליתרון, וייל קלייברון החזיר אותו לצסק"א אבל זריקות עונשין מדויקות של דנילו ניקוליץ' קבעו את תוצאת הסיום והנחילו לאורחים הפסד ראשון העונה אחרי שמונה ניצחונות. ארל קלארק הוביל את המארחים עם 18 נקודות, 19 נקודות ו-6 אסיסטים של דה קולו לא הספיקו לצסק"א.


ברצלונה – מילאנו 80:90
רצף הניצחונות של הקטאלנים נעצר על חמישה עם ההפסד לפנאתינייקוס, אבל כעת הם חזרו לעניינים עם ניצחון ביתי מרשים. רבע רביעי נהדר של מילאנו לא הספיק לה, והיא תנסה להשיג ניצחונות במחזורים הבאים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי