ווילבקין: "חיכינו זמן רב". ספרופולוס זכה לתשואות

ווילביקין
סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט

הכוכב של מכבי תל אביב שחרר לחץ אחרי הניצחון על באיירן מינכן ביורוליג: "זו הרגשה מצוינת". המאמן היווני המשיך ברומן עם האוהדים הצהובים: "הם היו מדהימים" והוסיף: "היינו מאוחדים ושיחקנו ביחד"

(גודל טקסט)

אחרי חודש וחצי ללא ניצחון ביורוליג, הרבה לחץ השתחרר אתמול (חמישי) במכבי תל אביב שהביסה את באיירן מינכן 71:95 ועלתה למאזן של 8:2 במפעל. ביום חמישי הבא הצהובים יקבלו הזדמנות מצוינת לחבר לראשונה שני ניצחונות רצופים במשחק חוץ בטורקיה מול דרושאפקה.

סקוטי ווילבקין סיכם בקצרה: "חיכינו לזה זמן רב. זאת הרגשה מצוינת. כולם עבדו קשה מאוד באימונים ואני שמח שסוף סוף זה השתלם לנו".

ספרופולוס, שזכה לתשואות מהקהל הצהוב שדחף את הקבוצה לאורך כל דקות המשחק, הסביר: "הם היו מדהימים היום, העניק לשחקנים אנרגיות, דחפו אותם ואני מאמין שהם ימשיכו כך גם במשחק הבית הבא שלנו. הפנים כבר אל עבר המחזור הבא, נגיע מפוקסים".

המאמן היווני הוסיף: "אני מכבד את המאמן שהיה כאן לפני ולכן לא אדבר על מה שהיה במכבי לפני שאני הצטרפתי. השחקנים שמרו על ריכוז לאורך כל דקות, הם היו בפוקוס ולא סטינו לרגע אחד מהדרך. היינו מאוחדים ושיחקנו ביחד. את הדברים שצריך לתקן אנחנו נתקן ככל שהזמן יחלוף".

"מבחינתי, זה בכלל לא חשוב מי קולע את הנקודות, העיקר שהקבוצה קולעת", אמר ספרופולוס והמשיך: "כדורסל זה לא רק קליעה, אלא גם הגנה ודברים שלא תמיד רואים על לוח הסטטיסטיקה. עבודה על המגרש זה מה שחשוב – כל השחקנים צריכים להיות מוכנים לשחק כל הזמן".


גיבור חדש בהיכל? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי