ספרופולוס: "קשה לשנות באמצע, אבל נילחם כל עוד יש סיכוי"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א התייצב למסיבת עיתונאים לפני המשחק מול חימקי והבהיר: "היו לנו רק שבעה אימונים אמיתיים מאז שהגעתי, אבל השחקנים מיישמים את מה שאני מבקש. אנחנו לא במצב טוב, אבל צריכים לתת את הכל ולהאמין"

(גודל טקסט)

התקופה העמוסה של מכבי תל אביב נמשכת. אחרי שניצחה בשבת את הפועל ירושלים, יומיים בלבד לאחר שנכנעה לבאסקוניה, מצפים לה שני משחקי יורוליג בתוך שלושה ימים: כבר מחר (רביעי) בבית מול חימקי מוסקבה וביום שישי הצהובים יתארחו אצל ז'לגיריס קובנה.

המאזן של הצהובים העונה ביורוליג עומד 9:3, אלא שגם חימקי מוסקבה נטולת אלכסיי שבד הפצוע מתקשה והיא עם ניצחון אחד יותר מאשר החבורה של יאניס ספרופולוס. היום ערך המאמן היווני את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש וטען: "יש לנו עוד משחק חשוב ואנחנו יודעים שמחכה לנו קבוצה איכותית ומסוכנת, אי אפשר לחשוב אחרת בגלל שיש לה פצועים. הם יכולים להעניש אותנו על כל טעות ונצטרך לתת את הכי טוב שלנו כדי לנצח".

על שיטת המשחק הצפויה אמר ספרופולוס: "עלינו לרוץ על כל המגרש, להיות חכמים וגם לדעת להתמודד עם הפיק-אנד-רול שלהם. יש לחימקי קלעים מצוינים ונצטרך להיות מפוקסים בהגנה. אני מאמין שעם הקהל שלנו אפשר לנצח ומאמין שעדיין לא נגמר שום דבר, נילחם כל עוד יש סיכוי. אנחנו לא במצב טוב וכל משחק הוא חשוב, אבל אנחנו לא מרגישים את הלחץ, אלא פשוט צריכים לתת את הכל בכל משחק".


מאמין שעוד יש סיכוי להעפיל שלב ביורוליג. ספרופולוס (עדי אבישי)

שבועותיו הראשונים בצהוב: "היו לנו שבעה אימונים אמיתיים מאז שהגעתי, כי היו אימונים בין משחקים וזה מאוד קשה ככה ללמד קבוצה דברים חדשים. בכללי אין לנו הרבה זמן לאימונים, היו גם שחקנים שנסעו עם הנבחרת ולא היו איתנו, אבל אני מרוצה מהשחקנים שמיישמים את מה שאני מבקש מהם בהגנה ובהתקפה. אנחנו צריכים עוד זמן, קשה לשנות קבוצה במהלך עונה, אבל אני מאמין שבסוף נצליח".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי