יאניס ספרופולוס: "הניצחון הכי גדול שלנו מאז שהגעתי"

מייקל רול
מייקל רול | עדי אבישי

הצהובים שיפרו את מאזנם ל-10:5 בתום הסיבוב הראשון ביורוליג הודות ל-92:94 על ארמאני מילאנו, המאמן החמיא לאובראיינט שסיים עם 32 נקודות: "תצוגה מדהימה, אבל כל הקבוצה שיחקה עם המנטליות של מכבי תל אביב"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב השיגה אמש (חמישי) את ניצחונה החמישי העונה ביורוליג לאחר 15 מחזורים, משמע סיום הסיבוב הראשון, כשהכניעה בביתה בשיניים 92:94 את ארמאני מילאנו. כוכב הניצחון היה ג'וני אובראיינט, שקלע לא פחות מ-32 נקודות כדי להשאיר לפחות סיכוי תיאורטי להעפיל להצלבה בתום העונה הסדירה.


לאחר המשחק אמר אובראיינט: "רק ניסיתי לעזור לקבוצה לנצח. שיחקנו ממש טוב בבית שלנו, החברים סמכו עליי ונתנו לי לקחת את הזריקות ועשינו כולנו הכל בשביל לנצח. זה היה משחק חשוב, שיחקנו נהדר וגם האוהדים הורגשו. אנחנו מנסים לנצח כל משחק וננסה לעשות זאת משחק אחרי משחק".


גם המאמן יאניס ספרופולוס לא חסך במחמאות לגיבור הניצחון: "הייתה לו תצוגה מדהימה ואני שמח בשבילו, אבל אני לא רוצה לדבר על שחקן אחד. הייתה כאן קבוצה ששיחקה אגרסיבי ולא ויתרה, שיחקנו עם המנטליות של מכבי תל אביב. זה הניצחון הכי גדול מאז שהגעתי".


המאמן גם נשאל מדוע לא ביצע עבירה בהתקפה האחרונה, בה שלשה הייתה מעניקה לאיטלקים את הניצחון, אלא שלמזלו הכדור פגע בטבעת ויצא החוצה: "היו להם שחקנים עם אחוזים טובים מהקו ולא רצינו להסתכן בהארכה. סמכתי על ההגנה שלנו ואמרתי לשחקנים שאם נשמור טוב גם ננצח, שמח שזה מה שקרה".



אובראיינט. משחק ענק בדרך לניצחון דרמטי (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי