ספרופולוס: "המחצית השנייה היתה יכולה להיות טובה יותר"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב התייחס לנקודות החולשה בהפסד 91:79 לריאל מדריד, אבל גם היה אופטימי: "הראינו שיש שיפור, היינו אפקטיביים הגנתית והתקפתית". אלכס טיוס: "אנחנו צריכים לשמור על המשחק לאורך 40 דקות"

(גודל טקסט)

כחודש וחצי עברו מאז מונה יאניס ספרופולוס למאמן מכבי תל אביב, ולמרות שמאזן הקבוצה ביורוליג השתפר מעט עדיין נראה שהקבוצה רחוקה מאוד מהעפלה לשלב הבא. אתמול (חמישי) זה הסתיים עם הפסד 91:79 לריאל מדריד, שגם אם היה לצפוי לאור חילוקי הכוחות עדיין מאכזב במיוחד לאחר ההדחה המפתיעה מהגביע מוקדם יותר השבוע.

"היה חסר לנו ריכוז במחצית השנייה", אמר לאחר המשחק אלכס טיוס, "הם קלעו כמה סלים קלים ולקחו שליטה על ההתקפה. אבל אני חושב שבסך הכל היה משחק קשה וקשוח, בפעם הבאה אנחנו צריכים פשוט להתרכז יותר ולשמור על המשחק לאורך 40 דקות".

גם מייקל רול נשמע אופטימי: "באנו, נלחמנו, ללא ספק נתנו מחצית ראשונה מצוינת. היתה לנו רוח חיובית אבל בסוף הרמנו ידיים ונתנו להם יותר מדי נקודות. היינו חייבים לשמור אותם על 75-80. כשהם קולעים 90 נקודות ממש קשה לנצח אותם, במיוחד אצלם בבית. הדבר החיובי הוא שאנחנו מתחברים יותר ויותר כיחידה אחת, שיחקנו משחק די שווה נגד קבוצה מאוד טובה בחוץ, עוד כמה מהלכים טובים וגם היינו מנצחים".

רול.
רול. "עוד כמה מהלכים טובים והיינו מנצחים" (אודי ציטיאט)

ספרופולוס: "המחצית השנייה באמת היתה יכולה להיות יותר טובה. היינו יכולים להיות יותר טובים מזה. לא היינו מרוכזים, הצלחנו לגנוב נקודות אבל זה לא הספיק. בדקות האחרונות ניסינו לחזור והיינו יותר אפקטיביים התקפתית והגנתית, וזה מראה על שיפור. אנחנו נמשיך וכמובן שנשפר את המשחק שלנו".

ביום ראשון תארח מכבי תל אביב את הפועל אילת בליגה, ולאחר מכן תשחק שני משחקי יורוליג ברציפות: נגד בודוצ'נוסט בהיכל ברביעי ונגד צסק"א ברוסיה בשישי, משחק שצפוי להיות קשה לפחות כמו האחרון. עם 14 משחקים עד לסיום השלב המוקדם, לצהובים עדיין נותר סיכוי להעפיל לפלייאוף אך הוא קלוש ולוח המשחקים הקרוב בהחלט לא עושה זאת קל עבור המועדון המתחבר לאט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי