חימקי עצרה את פנרבחצ'ה, בלאט ניצח את באסקוניה

חימקי מוסקבה
חימקי מוסקבה | אתר היורוליג

אחרי 12 ניצחונות רצופים, הטורקים הפסידו 85:72 ברוסיה אחרי הארכה. גם אולימפיאקוס נזקקה לתוספת זמן כדי לנצח 87:91. ז'לגיריס רשמה הפסד שלישי ברציפות, הפעם 79:58 לאנאדולו אפס. ריאל גברה על גראן קנאריה

(גודל טקסט)
משחקי היורוליג הערב (שלישי) נפתחו עם ניצחון ביתי אחרי הארכה, 78:84 של חימקי מוסקבה על פנרבחצ'ה, שהפסידה לראשונה אחרי 12 משחקים. בנוסף, אנאדולו אפס הנחילה הפסד שלישי ברציפות לז'לגיריס קובנה.


אולימפיאקוס – באסקוניה 87:91 (הארכה)

דייויד בלאט וקבוצתו שמרו על המקום החמישי בזכות ניצחון דרמטי על הבאסקים שבמקום העשירי, שהגיעו ללא טורניקה שנגליה הפצוע. המשחק עצמו היה צמוד וקוסטאס פאפאניקולאו המצוין, שרשם שיא קריירה של 22 נקודות ביורוליג, קלע שלשה שכפתה הארכה, בה הסמול פוורוורד המשיך ביכולת הטובה והוביל את קבוצתו לניצחון, שמשאיר תקווה גם למכבי תל אביב. מלבד פאפאניקולאו, זאק ולדאי הוביל את אולימפיאקוס עם 23 נקודות ויורגוס פרינטזיס קלע עוד 18, כשבצד השני בלטו לוקה וילדוסה ו-וינסנט פורנייה ומרסלו הוארטס שהוסיפו 17 נקודות כל אחד.



חימקי מוסקבה – פנרבחצ'ה 78:84 (הארכה)
משחק שהתחיל עם יתרון דו ספרתי של האורחים ברבע הראשון התפתח להיות צמוד במיוחד והסתיים בניצחון של המארחת אחרי הארכה, שקטע רצף 12 ניצחונות רצופים של פנר. סטפן מרקוביץ' הוביל את המנצחת עם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים, כשדיי בוסט ואנתוני גיל סייעו לו עם 12 נקודות כל אחד. בצד השני מליח מחמוטוגלו היה הקלע המצטיין עם 18 נקודות ויאן וסלי בלט עם 17 נקודות, חטיפות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים שלא ממש עזרו לטורקים, ששמרו על המקום הראשון למרות ההפסד. חימקי שבמקום ה-12 צברה שתי נקודות חשובות.


Итоговый счет / Final score – 84:78!#KHIFNB#GameOn#ХимкиФенерpic.twitter.com/yfteVkAkt7

— BC Khimki (@Khimkibasket) January 8, 2019

ז'לגיריס קובנה – אנאדולו אפס 79:58
הליטאים שבמקום ה-11 רשמו הפסד שלישי ברציפות במשחק שהיה חד צדדי ברובו לטובת הטורקים שבמקום הרביעי. הקלע המצטיין של אפס היה אדריאן מוארמן שסיפק 23 נקודות ו-6 ריבאונדים, אקס בני השרון והפועל חולון, בראיינט דאנסטון, קלע 13 נקודות ורודריג בובואה הוסיף 12 נקודות. בצד השני, מריוס גריגוניס היה הבולט בשורות המארחת עם 9 נקודות בלבד.


גראן קנאריה – ריאל מדריד 75:67

זה לא הלך חלק, אבל 16 נקודות של סרחיו יול ו-11 של רודי פרננדס העניקו לריאל מדריד ניצחון שני ברציפות ביורוליג, אחרי שבמחזור שעבר היא גברה על מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי