ספרופולוס: "הגיע לנו הניצחון על הדרך שבה שיחקנו"

קלויארו
קלויארו | אתר היורוליג

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקניו אחרי ה-76:93 במוסקבה, שעצר רצף של תשעה הפסדים לצסק"א: "שיחקנו חכם וככל שהובלנו התחלנו להאמין שאפשר לנצח"

(גודל טקסט)

ההפתעה הכי גדולה של עונת 2018/19 ביורוליג, קשה לתאר אחרת את ה-76:93 הענק של מכבי תל אביב הערב במוסקבה על צסק"א. היה זה ניצחון ראשון של הצהובים על האימפריה הרוסית בביתה מאז פברואר 2004 ובכך נקטע רצף של תשעה משחקים בהם לא ניצחה מכבי תל אביב את צסק"א, בבית ובחוץ.

המאמן יאניס ספרופולוס, שמונה לפני כמעט חודשיים והוביל את הקבוצה השבוע לשני ניצחונות רצופים אחרי ששלשום הכניעה בתל אביב גם את בודוצ'נוסט, אמר בסיום: "אנחנו תמיד נלחמים בשביל ניצחון, לא משנה מתי. אפשר גם לפגר ב-20 נקודות, אבל נילחם על הניצחון. היינו מאוד מרוכזים ומפוקסים, למעט שתיים הדקות הראשונות בהן איבדנו כדורים ולקחתי פסק זמן כדי להחזיר את המומנטום".

עוד אמר המאמן: "שיחקנו מאוד חכם והעובדה שהם קלעו 76 מראה שעשינו הגנה טובה. ככל שהובלנו במשחק התחלנו להאמין יותר ויותר שאפשר לנצח – והגיע לנו לנצח על הדרך בה שיחקנו. ההגנה שלנו הייתה מאוד מתואמת בעצירת השחקנים המרכזיים של צסק"א ושמרנו על הסטנדרטים שלנו כדי לנצח".

מייקל רול נשאל על כך שזה ניצחון ראשון במוסקבה מאז 2004 והשיב: "ניצחון ענק. זה היה משחק ענק שיקדם אותנו. הקבוצה הרגישה טוב והגיעה בגישה מצוינת. ההגנה הייתה המפתח לניצחון, פתחנו את המשחק נורא ועצרנו אותם על 76 נקודות"


קיין גובר על הגנת צסק"א. שני ניצחונות תוך יומיים (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי