אשדוד הביסה את הרצליה, הפועל ת"א ניצחה את גלבוע/גליל

שחקני מכבי אשדוד
שחקני מכבי אשדוד | לירון מולדובן

נועלת הטבלה סיימה רצף מאכזב של שישה הפסדים רצופים אחרי 73:94 מרהיב ורשמה ניצחון ביתי ראשון העונה. האדומים גברו 91:96 על חבורתו של אריאל בת הלחמי שרשמה הפסד חמישי רצוף בליגה

(גודל טקסט)

מכבי אשדוד הנמצאת במקום האחרון שחררה מעט לחץ הערב (ראשון), אחרי ניצחון 73:94 על בני הרצליה שקטע רצף של שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, אך לא פחות חשוב מכך חבורתו של בראד גרינברג רשמה ניצחון ראשון העונה בביתה, במסגרת המחזור ה-14 של ליגת ווינר סל. מאוחר יותר הפועל תל אביב השיגה ניצחון חוץ יקר על גלבוע גליל שרשמה הפסד שישי ברציפות בכל המסגרות.

מכבי אשדוד – בני הרצליה
אשדוד פתחה את המשחק כבר מהפתיחה כאשר הגארד פול סטול הוביל את חבורתו של בראד גרינברג ליתרון 6:16 מהיר. הרצליה חזרה לעצמה מעט וסיימה בפיגור 23:14. ברבע השני הרצליה העלתה הילוך ומחקה את ההפרש כמעט לחלוטין וירדה למחצית בפיגור 37:35.

ברבע השלישי הרצליה עלתה ליתרון ראשון עם 47:48, אלא שאז אשדוד יצאה לריצת 0:10 בו הובילה 48:57. פול סטול כבר שלשה בסיום והרבע והעלה את היתרון של אשדוד ל-55:64. פול סטול המשיך להצטיין עם שלשה והעלה את אשדוד ליתרון דו ספרתי, 60:70 שבע דקות לסיום ומשם הרצליה כבר לא חזרה, אשדוד הגבירה את הקצב בדקות האחרונות והקצב רק הלך וגבר. בסיום נגמר בניצחון 73:94 לאשדוד.


הצטיין במשחק. פול סטול (לירון מולדובן)

הפועל גלבוע/גליל 96:91 הפועל תל אביב
גלבוע/גליל השמיכה עם הרצף הרע שלה כאשר היא רושמת הפסד ליגה חמישי ברציפות ושישי בכל המסגרות נגד הפועל תל אביב שברחה מעט מהתחתית בגן נר. המארחים פתחו את המשחק טוב יותר ועלו ל-2:7 מהיר. בהמשך חניכיו של דני פרנקו עלו ליתרון 9:10 אחרי ריצת 2:8. הרבע המשיך להיות צמוד שהסתיים בשוויון 26:26.

הרבע השני המשיך להיות צמוד כמו הראשון, גרג וויטינגטון השווה ל-34:34 כשנותרו שש נקודות למחצית. אלא שאז הפועל תל אביב התעוררה ועלתה ליתרון דו ספרתי, ולבסוף גלבוע גליל צמצמה מעל את התוצאה וירדה למצחית בפיגור 53:44.

המארחים הגיבו במחצית השנייה עם ריצת 0:11 והורידו ל-56:55. שוכמן השלים מהלך של סל ועבירה והעלה את גלבוע גליל ליתרון. אך הפועל תל אביב ביצעה ריצה נוספת והיתרון חזר לקבוצתו של דני פרנקו שנכנסה לרבע המכריע עם יתרון 71:80. ברבע הרביעי איאן מילר הוריד את ההפרש לשש נקודות אחרי שלשה, אך זה היה המשחק של הפועל תל אביב, ג'מאל שולר העלה פעם נוספת את ההפרש לתשע נקודות. זה נגמר בניצחון 91:96 להפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי