יובל זוסמן: "יודע מה אני שווה, קורא ספרים בשביל להשתפר"

יובל זוסמן
יובל זוסמן | עדי אבישי

אחרי ההצגה של מכבי תל אביב בהיכל והניצחון 83:99, השחקן בן ה-20 שתרם 7 נקודות ונראה מצוין אמר: "אני עובד קשה ומבין כמה חשוב להיות מוכן ברמה המנטלית. ווילבקין: "למדנו שאסור להפסיק להילחם אף פעם"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול של מכבי תל אביב אתמול (חמישי) ביורוליג על ברצלונה 83:99 בהיכל מנורה שהפעם היה מלא, ושיפור המאזן ל-11:8, הדרך לפלייאוף מתחילה להיראות ריאלית. השחקנים של ספרופולוס כבר הובילו ברבע השלישי ב-38 הפרש, אבל ריצה מדהימה של הקטאלנים ברבע האחרון עם 0:20 צמצמה את התבוסה שלהם. טאריק בלאק סיים כקלע המוביל עם 16 נקודות, דיאנדרה קיין נפגע בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר מהדרבי בהיכל שלמה ביום ראשון.


סקוטי ווילבקין
שסיים ערב נהדר עם 15 נקודות אמר:"שיחקנו טוב בחצי הראשון ויצרנו פער שעזר לנו לשמור על היתרון. השיעור שלמדנו היום הוא לא להפסיק להילחם אף פעם. המשחק ארוך ואנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר ולהישאר 40 דקות מרוכזים". הגארד התייחס לדרבי נגל הפועל תל אביב בראשון: "אנחנו צריכים לשחק מול הפועל כמו ששיחקנו במחצית הראשונה, ואז יהיה טוב".

ג'ון דיברתולומיאו שקלע 14 נקודות הוסיף: "הרגשתי טוב, הזריקות נכנסו לי בשלב מוקדם של המשחק. הכל הלך לנו ברבע השני והשלישי, עשינו ריצה אחרי ריצה. אני תמיד מנסה לתת מה שהמאמן צריך ממני, אני לא חושב על שיאים".

יובל זוסמן שתרם 7 נקודת ומשחק הקרבה אמר: "אני יודע מה אני שווה ואני עובד קשה בשביל זה, וקורא ספרים כדי להשתפר. המאמן המנטלי שלי, ארז לב, נתן לי לקרוא את הספר של קובי בראיינט וזה גרם לי להבין עד כמה חשוב להיות מוכן ברמה המנטלית. כקבוצה אנחנו נראים יותר משוחררים ואנחנו יודעים איך להשתמש ביתרונות שלנו". 

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי