אובראיינט: "הקהל של מכבי מדהים". רול: "היינו יכולים לנצח"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | מכבי תל אביב

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג, הצהובים הפסידו 87:83 באיטליה למילאנו והסתבכו. יאניס ספרופולוס: "תודה לאוהדים על ההקרבה ועל כך שהם נלחמו איתנו, ננסה לגרום להם אושר בהמשך"

(גודל טקסט)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג, מכבי תל אביב נעצרה הערב (חמישי) במחזור ה-23 עם הפסד באיטליה למילאנו 87:83 במשחק קריטי והסתבכה. סקוטי ווילבקין בלט בשורות הצהובים, אך 20 נקודות שלו לא עזרו והסיכויים להעפיל לשלב הבא פחתו.

המאמן יאניס ספרופולוס: "אני רוצה להודות לאוהדים שעשו את כל הדרך מישראל ותמכו בנו. תודה על ההקרבה ועל כך שנלחמתם איתנו ואני מקווה שבמשחק נביא להם ניצחון ונגרום להם אושר. נותרו עוד שבעה מפגשים והקבוצה תמשיך להילחם על מנת לנסות ולהיות בשמונה האחרונות. הייתה כאן הערב מלחמה גדולה ובסוף היינו קצת קצרים".

ג'וני אובראיינט, שתרם 14 נקודות, אמר בסיום: "הקהל שלנו מדהים, הם הגיעו לכאן בכמות מרשימה והעניק לנו אווירה של משחק בית. שתי הקבוצות היו טובות הערב, אבל כמה זריקות נוחות עשו עבורם את ההבדל. אני חושב שבסך הכל הצגנו משחק טוב, אבל זה לא הספיק לצערי".

מייקל רול, שצלף 16 נקודות, סיכם: "אני חושב שהיינו יכולים לנצח את המשחק אם רק היה עוד קצת זמן בסיום, אבל זה לא הספיק ונפלנו בדברים קטנים למרות שנלחמנו עבור הניצחון. הכדורים לא נכנסו, מילאנו לקחה את ההובלה וזה הספיק לה בסיום".


הפסד קריטי במילאנו (יורוליג – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי