ספרופולוס: "אבדיה פוטנציאל גדול, צריך להישאר צנוע"

יאניס ספרופולוס, דני אבדיה
יאניס ספרופולוס, דני אבדיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב התייחס להשתלבותו של הפורוורד הצעיר בניצחון על דרושפאקה: "אוהב שיש לי שחקנים כמוהו וכמו זוסמן". על הליגה המקומית: "אני המאמן היחיד שלובש עניבה למשחקי ליגה, זה מתוך כבוד"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב עלתה למאזן 13:11 אחרי ניצחון 58:77 על דרושפאקה בהיכל מנורה במסגרת המחזור ה-24 ביורוליג. בשבוע הבא הצהובים יתארחו אצל באיירן מינכן במשחק קריטי אשר עשוי להכריע את המקום בין שמונה הראשונות.


יאניס ספרופולוס אמר בסיום המשחק: "אני רוצה לברך את השחקנים שלנו על הניצחון. שלטנו בקצב ועם ההגנה שלנו עצרנו אותם על 23 נקודות במחצית ו-58 במשחק כולו. יש לנו שבוע קשה ועלינו להמשיך קדימה. יש לנו משחק בשבת מול נס ציונה, אחר כך ראשון לציון ואז יוצאים למשחק מול באיירן".


"אני רוצה להודות לאוהדים שלנו על התמיכה הנהדרת שלהם, עם הקול שלהם דחפו אותנו לניצחון ביתי נוסף", המשיך המאמן. "שני הגבוהים שלנו שיחקו מצוין ועזרו לנו. אנחנו צריכים להמשיך להילחם. יש דברים שאנחנו צריכים להוסיף לקבוצה כדי שנוכל להמשיך להשתפר".



"שני הגבוהים שלנו שיחקו מצוין". טאריק בלאק בלט בשורות הצהובים עד 17 נקודות (עדי אבישי)


על שיתופו של דני אבדיה: "דני הוא פוטנציאל גדול וצריך להמשיך לשפר את המשחק שלו בשביל הרמות הגבוהות. אני אוהב שיש לי שחקנים כמוהו וכמו זוסמן. הם צעירים שצריכים להתקדם צעד-צעד, להישאר צנועים ולהמשיך להשתפר".


המאמן דיבר גם על הליגה המקומית: "אני מכבד את הליגה הישראלית ואני המאמן היחיד שלובש עניבה למשחקי ליגה, זה מתוך כבוד. זאת ליגה מעניינת בה כל קבוצה יכולה לנצח כל יריבה".



יאניס ספרופולוס מחמיא לדני אבדיה (עדי אבישי)


ואם במכבי תל אביב דיברו על הליגה ועל העומס שבמסגרתה, במנהלת גם הפעם בחרו שלא לשתוק וסיפקו עקיצה עסיסית באמצעות עמוד הטוויטר.

pic.twitter.com/r4V2CWMGoG

— Winner League (@WinnerLeague) March 1, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי