ספרופולוס: "איבדנו כדורים מיותרים". ווילבקין: "ממש מאכזב"

יאניס ספרופולוס עם סקוטי ווילבקין
יאניס ספרופולוס עם סקוטי ווילבקין | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב לאחר ההפסד 85:83 לז'לגיריס, שחיסל כמעט סופית את חלום הפלייאוף: "לא הגנו על ההובלה, נתנו להם סלים בחינם". הרכז, שהיה אחראי לטעויות קריטיות: "הייתי יכול למסור טוב יותר בכמה מצבים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הפסידה הערב (רביעי) 85:83 לז'לגיריס וכנראה לא תהיה בפלייאוף היורוליג. כמו שזה נראה כרגע, צריך שיתרחש משהו בלתי ייאמן כדי שהצהובים ישתחלו לשמינייה, וזה מתחיל בשלושה ניצחונות רצופים במחזורים האחרונים של העונה – כולל שניים בחוץ נגד חימקי מוסקבה ברוסיה בעוד יומיים ונגד המוליכה פנרבחצ'ה בטורקיה.

המאמן יאניס ספרופולוס ניסה להסביר את ההפסד: "היכולת שלנו בסיום לא היתה טובה, נתנו להם נקודות קלות. ברגע שההובלה היתה אצלנו המשחק לא היה צריך להסתיים כך, איבדנו כדורים מיותרים. חמש דקות לקראת הסיום לא הגנו על ההובלה, היו לנו נקודות שלא לקחנו".

מה לא עבד: "ניסינו לשים הרכב הגנתי, אבל ההבדל לא הספיק ועשינו יותר מדי חילופים".

ספרופולוס.
ספרופולוס. "מתמטית יש לנו סיכוי" (עדי אבישי)

הסיכוי להעפיל: "אנחנו צריכים לנצח את שלושת המשחקים הבאים. אנחנו רחוקים מאוד מהעפלה, אבל מתמטית יש לנו סיכוי. צריכים להילחם עד הסוף ואחר כך נראה, גם באירופה וגם בליגה".

השינוי בדרך להפסד: "פספסנו שני סלים וזה היה הרגע הקריטי, לא הצלחנו לשמור על ההובלה שהיתה לנו. הם קלעו טוב ונתנו להם נקודות בחינם, היינו לחוצים וזה היה אסור לנו. להפסיד במשחק כזה זה קשה, אבל נתאושש מזה".

אחד הגורמים להפסד היה סקוטי ווילבקין, שהיה אחראי לכמה טעויות קריטיות בדקות הסיום. הרכז נשמע שבור בסיום: "אכזבה ענקית, היינו צריכים לנצח את המשחק הזה בלי ספק. רצף אירועים חסר מזל גרם לנו לאבד את המשחק, זה ממש מאכזב".

ווילבקין.
ווילבקין. "היתה שלשה שהייתי צריך לקלוע" (עדי אבישי)

הטעויות שלו לקראת הסיום: "היתה שלשה שהייתי צריך לקלוע, הייתי יכול למסור טוב יותר בכמה מצבים והיינו מנצחים".

איך קמים מכאן: "אנחנו מקצוענים ואנחנו חייבים להמשיך לשחק כל עוד העונה ממשיכה, יש לנו שלושה משחקים ואנחנו חייבים לנצח את כולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי