פנרבחצ'ה עלתה לפיינל פור לאחר 82:99 על ז'לגריס ו-1:3

בובי דיקסון
בובי דיקסון | אתר היורוליג

מוליכת היורוליג השלימה את המלאכה במשחק הרביעי בליטא ותפגוש את המנצחת בסדרה בין אנאדולו אפס לברצלונה. בובי דיקסון עם ערב אדיר הצטיין עם 25 נקודות, ברנרדון דיוויס בלט מנגד עם 25 נקודות

(גודל טקסט)

משחקי הפלייאוף של היורוליג מתקרבים לסיומם והערב (חמישי) במשחק היחיד של היום, פנרבחצ'ה הצטרפה לריאל מדריד לפיינל פור לאחר 82:99 בחוץ על ז'לגריס עם 1:3 בסדרה.

ז'לגיריס – פנרבחצ'ה 82:99 (פנרבחצ'ה עלתה לאחר 1:3 בסדרה)
פנרבחצ'ה פתחה את המשחק בסערה ועלתה שלוש דקות לסיום הרבע ליתרון 5:21, בהובלתו של בובי דיסקון (הידוע גם כעלי מוחמד). ברבע השני הטורקים המשיכו במגמה כשהם החטיאו רק שש פעמים בכל המחצית, אבל חבורתו של שארס חזרה למשחק ובתחילת הרבע השלישי צמצמה ל-52:48 בלבד.

אבל זה היה הערב של דיקסון שסיים את המשחק עם 25 נקודות והחזיר את הקבוצה הטורקית ליתרון דו ספרתי ומשם ההפרש הלך וצמח עד הסיום  וזה נגמר בניצחון חוץ חד צדדי שסגר את הסדרה.

פנרבחצ'ה שנעצרה בעונה שעברה רק בגמר על ידי ריאל מדריד, רשמה עלייה חמישית ברציפות לפיינל פור והיא תפגוש בשלב הבא את המנצחת בסדרה בין אנאדולו אפס לברצלונה כאשר הקבוצה הטורקית ביתרון של 1:2 והיא יכולה להבטיח דרבי מקומי כבר מחר במשחק הרביעי בספרד.


ברדון דיוויס. המצטיין בשורות ז'לגריס (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי