אחרי 18 שנה: אנאדולו בפיינל פור לאחר 71:80 על ברצלונה

אנאדולו אפס
אנאדולו אפס | AFP

הטורקים פתחו רע אבל הצליחו לחזור בזכות עבודת הגנה מוצלחת ושלשות בזמן הנכון, אדריאן מורמן ושיין לארקין הובילו עם 18 נק' כל אחד. יפגשו את פרנבחצ'ה לדרבי טורקי, צסק"א וריאל ייפגשו בחצי הגמר השני

(גודל טקסט)

זהו זה, הפיינל פור נקבע: אנאדולו אפס גברה הערב (רביעי) על ברצלונה במשחק החמישי בסדרת פלייאוף היורוליג ותצטרף לפנרבחצ'ה, צסק"א מוסקבה וריאל מדריד בניסיון להשיג את התואר היוקרתי ביותר בכדורסל האירופי.

דווקא ברצלונה היתה זו שהכתיבה את קצב המשחק ברבע הראשון, עלה מהר מאוד ל-3:8 ולא איבדה את השליטה בדרך ל-21:28, לפני שטיבור פלייס צימק והרבע הסתיים ב-23:28. בתחילת הרבע השני השליטה נמשכה והספרדים לא נתנו לטורקים לסגור את הפער, אבל במצב של 34:39 זה נעצר. שתי שלשות אדירות של שיין לארקין ו-ואסילי מיצ'יץ' נתנו לאנאדולו יתרון ראשון במשחק בדרך לריצת 3:13 והיא הצליחה לסיים את הרבע ביתרון 42:47.

משם הכל הלך חלק יותר עבור הקבוצה הטורקית. ברבע שלישי הגנתי במיוחד, שהתוצאה הפנימית בו היתה 14:15, היא הצליחה למנוע מברצלונה לחזור ליתרון למרות שהספרדים צימקו להפרש נקודה וסיימה את הרבע ביתרון 57:61. הרבע הרביעי היה קל יותר בשביל אנאדולו. שלשה של אדריאן מורמן העלתה אותה ליתרון דו ספרתי, ומשם עד הסיום היא שמרה על ההפרש כדי לסיים עם 71:80 ולעלות לפיינל פור לראשונה מאז 2001. היא תפגוש את פנרבח'צה בדרבי טורקי בוויטוריה שבספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי