מחליף לפיטינו: ארגיריס פדולאקיס יאמן את פנאתינייקוס

ארגיריס פדולאקיס
ארגיריס פדולאקיס | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

היווני, שהיה הראשון להדריך את הירוקים בעידן שאחרי אובראדוביץ', יחזור לקדנציה שלישית על הקווים של פאו במקומו של האמריקאי. בעונה החולפת הוביל את פריסטרי למקום השני ביוון

(גודל טקסט)
לאחר שריק פיטינו הודיע על עזיבתו את פנאתינייקוס לפני מספר ימים, היום (שני) הודיע המועדון היווני על זהות המחליף שלו: ארגיריס פדולאקיס יחזור לקדנציה שלישית במועדון ויאמן את הירוקים בעונה הקרובה, כאשר לקבוצה תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת.


פדולאקיס היה המאמן הראשון של פאו לאחר עזיבתו של ז'ליקו אובראדוביץ' ב-2012 ובעונתו הראשונה הוביל את המועדון לאליפות הליגה היוונית ונבחר למאמן העונה. בנוסף, הוא זכה עם הקבוצה מאתונה בשני גביעים, ב-2013 ו-2014. במרץ 2014 הוא פוטר בעקבות תוצאות רעות של קבוצתו בטופ 16 של היורוליג.


לאחר מכן פדולאקיס נחת בתחנה היחידה שלו מחוץ ליוון כשחתם בקאזאן, אך פוטר כבר בנובמבר בעקבות פתיחת עונה רעה. באפריל 2016 הוא חזר במקומו של סשה ג'ורג'ביץ', אך הפסיד את האליפות לאולימפיאקוס לאחר 3:1 בסדרת הגמר. באוקטובר של אותה שנה הוא התפטר. בעונה החולפת פדולאקיס אימן את פריסטרי, שבה בילה חצי מהקריירה שלו כשחקן, והוביל אותה עד לחצי הגמר של הפלייאוף היווני.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי