בדאלונה ויתרה על לאפרוביטולה, שיחתום בריאל מדריד

ניקולאס לאפרוביטולה
ניקולאס לאפרוביטולה | Hector Vivas/Getty Images

הרכז שכיכב לצד שון דוסון ונבחר לשחקן המצטיין של הליגה הספרדית בעונה החולפת, יחתום בשורות האלופה בימים הקרובים לאחר שקבוצתו לא השוותה את ההצעה של הלבנים עליו ויהיה הארגנטיני השלישי בסגל של פבלו לאסו

(גודל טקסט)
ניקולאס לאפרוביטולה, השחקן המצטיין של העונה הסדירה החולפת בליגה הספרדית, צפוי לשחק בריאל מדריד בעונת 2019/20, כך דווח היום (ראשון) ב"אס". הרכז הארגנטיני, ששיתף פעולה עם שון דוסון בחובנטוד בדאלונה, סיכם את תנאיו במועדון הלבן לפני מספר שבועות אך היום הסתיים פרק הזמן שבו הקבוצה הקטלונית יכלה להשוות את ההצעה של אלופת ספרד, דבר שהחליטה שלא לעשות לאחר שסיכמה עם הבלאנקוס על פיצוי של כ-200 אלף יורו בתמורה לוויתור על השחקן ולפיכך המעבר צפוי להפוך לרשמי בימים הקרובים.


לאפרוביטולה (29, 1.90) הארגנטיני, שמחזיק גם בדרכון איטלקי, יהיה הנציג השלישי מהמדינה הדרום אמריקאית בסגל של ריאל מדריד, אחרי ה-MVP של סדרת הגמר בספרד פקונדו קמפאסו והפורוורד גבריאל דק. בעונה החולפת הוא רשם 17.2 נקודות למשחק והיה למלך הסלים של הליגה, לצד 6.4 אסיסטים בממוצע.


בכך מחבר פבלו לאסו את שני המצטיינים של העונה האחרונה בספרד בעמדת הרכז, מה שיאפשר לו להוריד את העומס מקמפאסו ולתת לסרחיו יול יותר דקות בעמדת מספר 2. עוד שחקן שיחזור לתפקד בעמדת הקלע היותר טבעית לו הוא קלמן פרפליץ' הסלובני, שנתן גיבוי בהובלת הכדור כיוון שבוגר מחלקת הנוער מלווין פנצאר לא הצליח להשתלב כראוי ברוטציה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי