ווילבקין: "הראינו שיפור השבוע", ספרופולוס: "נלחמנו עד הסוף"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | ריאל מדריד

גארד מכבי תל אביב דיבר לאחר ההפסד 86:85 לריאל מדריד: "יש דברים חיוביים לקחת. היתה חסרה לנו עצירה אחת כדי לנצח". המאמן הוסיף: "לא פשוט לשחק כאן, צפוי לנו עתיד טוב". לאסו החמיא: "גישה מצוינת בהגנה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הייתה במרחק נגיעה מניצחון חוץ אדיר על ריאל מדריד אתמול (חמישי), אבל שלשה כואבת במיוחד שספגה מג'ייסי קארול שתי שניות לסיום, אחרי שהוליכה בדקות האחרונות, השאירה אותה עם המחמאות בלבד, עם תחושת פספוס גדולה ועם הפסד 86:85. עם זאת, במחנה הצהוב שאבו הרבה אופטימיות מהתצוגה נגד אחת הקבוצות החזקות ביבשת, שקרתה ללא עומרי כספי שנאלץ להחמיץ את המשחק בשל מכאבי בטן.

סקוטי ווילבקין הציג שיפור גדול לעומת המשחק נגד חימקי בשבוע שעבר, והוביל את אלופת ישראל עם 22 נקודות וסל מכריע שהיה אמור להבטיח את הניצחון. על אף התוצאה, הגארד הביע אופטימיות בסיום המשחק: "למרות ההפסד, זה משחק חיובי עבורנו כי בשבוע שעבר לא הגענו מוכנים נגד חימקי והיינו צעד מאחוריהם הן הגנתית והן התקפית, השבוע הראינו שיפור. קשה לשמוח מזה, כי הייתה חסרה לנו עצירה אחת כדי לנצח, אבל יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה להמשך, עשינו הגנה קבוצתית טובה ונצמדנו לתכנית המשחק. רק צריך להדק כמה דברים".

המאמן יאניס ספרופולוס שאב גם הוא עידוד מהמשחק והצביע על מה שהיה חסר לצהובים כדי לצאת עם ידם על העליונה: "נלחמנו עד הסוף נגד קבוצה ברמת פיינל פור, שרצה עם אותו סגל כמה עונות. לא פשוט לשחק כאן. המשחק הזה הראה לנו שאנחנו בדרך הנכונה ולמרות שהפסדנו את שני המשחקים הראשונים, צפוי לנו עתיד טוב".

ספרופולוס ולאסו.
ספרופולוס ולאסו. "ראינו שאנחנו בדרך הנכונה" (אתר היורוליג)

"אני חושב שנראינו מצוין בהתקפה, אבל בהגנה היינו טובים רק במחצית השנייה", הוסיף המאמן היווני, "בסופו של דבר פספסנו שני כדורים חוזרים בהגנה והם שינו את המשחק, כי לא ניצלנו החטאות שלהם. לא קל להפסיד בדרך הזה וזה מעציב מצד אחד, אבל מצד שני צריך להרים את הראש ולהמשיך הלאה לשני המשחקים שיש לנו בבית".

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו אמר בסיום: "השחקנים הגדולים מופיעים במאני טיים. סקוטי ווילבקין קלע סל ענק שיכול היה לנצח את המשחק, אבל ג'ייסי קארול קלע שלשה גדולה שניצחה את המשחק". לאסו גם החמיא למכבי תל אביב על "משחק מצוין וגישה מצוינת בהגנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי