לאור ההנחיות: מכבי ת"א עשויה לארח את באסקוניה בבלגרד

טיילר דורסי, יאניס ספרופולוס
טיילר דורסי, יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

הספרדים אינם יכולים להיכנס לישראל בשל חשש מהתפשטות נגיף הקורונה ואנשי האלופה הישראלי החלו בשיחות על מנת לקיים את משחק היורוליג ביום חמישי הבא בסרביה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עוד לפני משחק היורוליג הערב (חמישי ב-20:00), בו תתארח מכבי תל אביב בבלגרד אצל הכוכב האדום, בשורות האלופה הישראלית מוטרדים מאוד לגבי המשך המשחקים הביתיים במפעל וזאת בשל מגפת הקורונה שממשיכה להתפשט בישראל ובמיוחד באירופה.

לא מן הנמנע שמכבי תל אביב תיאלץ לארח את באסקוניה ביום חמישי הבא במדינה זרה, כשאחת האפשרויות שעלו היא לטוס בטיסת שכר לבלגרד (כפי שעשו הצהובים אתמול), שם האלופה תקיים גם את משחק הבית מול היריבה מספרד, לה אסור להיכנס לישראל בשל הוראת משרד הבריאות, שכזכור הודיע שזרים מצרפת, גרמניה, שווייץ, ספרד ואוסטריה לא יורשו להגיע, אלא אם יציגו יכולת מוכחת לבידוד בית.

אנשי מכבי תל אביב כבר החלו לגשש עם אנשי הכוכב האדום בלגרד לגבי האפשרות לארח באולם פיוניר המכיל 6,000 מקומות, כשבמקביל גם החלו שיחות ראשונות עם הנהלת היורוליג וראשי משרד הבריאות בישראל. אם ההחלטה תתקבל, הצהובים יצטרכו כמובן לשוב תחילה לישראל לקראת משחק הליגה נגד הפועל ירושלים ביום ראשון ורק לאחר מכן הם ימריאו פעם נוספת. 

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב עוקב אחר כל ההתפתחויות בנושא וירוס הקורונה, נמצא בקשר ישיר עם רשויות הבריאות והספורט, פעל, פועל ויפעל על פי הנהלים שנקבעו על מנת לשמור על בריאות הציבור והקבוצה. התקופה האחרונה חדשה לכולם ודורשת היערכות מרגע לרגע ובכל זמן נתון. אנו לומדים את התנאים ואת ההשלכות על המשחקים, הקבוצות שאמורות להתארח בישראל והאוהדים שלנו ונוציא עדכון מסודר. אנו מודים לקהל על ההבנה והתמיכה בימים אלה ולגורמים המלווים מטעם הרשויות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי