במכבי ת"א הגיבו: "נכון לעכשיו, המשחק נגד באסקוניה יתקיים עם 5,000 אוהדים"

יד אליהו נגד אנדולו
יד אליהו נגד אנדולו | דני מרון

משרד הבריאות החמיר את ההנחיות וצמצם את כמות הקהל ל-2,000 צופים. במועדון הצהוב הבהירו כי אין בכוונתם לחרוג מהנהלים, אך מנגד הודיעו: "לומדים את ההנחיות, כרגע ההודעה עומדת בעינה"

(גודל טקסט)

בהלת הקורונה ממשיכה לחולל שינויים בקצב מסחרר גם בזירה הספורטיבית. מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) בשעות הצהריים כי למשחקי היורוליג הקרובים שלה ביד אליהו יורשו להיכנס עד כ-5,000 צופים, אלא שמאוחר יותר החמיר משרד הבריאות בנהלים שלו וקבע כי לא יוכלו להתקיים אירועי ספורט בנוכחות של יותר מ-2,000 איש. ועדיין, נכון לשעה זו לא נראה שבמועדון הצהוב יתאימו את עצמם להנחיות החדשות.

במכבי תל אביב הבהירו כי הם נמצאים בקשר רציף עם משרד הבריאות ואין בכוונתם לחרוג מההוראות, אולם בתגובה שנמסרה מטעם המועדון נאמר: "ההודעה שלנו בצהריים עומדת בעינה כל עוד לא הודענו אחרת. ראינו את ההנחיות על 2,000 אוהדים, אנחנו לומדים את הנושא ועובדים ביחד עם משרד הבריאות והספורט על מנת למצוא פתרון למשחקים הקרובים. המשחק נגד באסקוניה כרגע מתקיים כפי שהודענו בצהריים עם 5,000 אוהדים עד הודעה אחרת".


שמעון מזרחי ונשיא המדינה, ראובן ריבלין. 5,000 צופים יגיעו להיכל? (מכבי ת"א האתר רשמי)

המועדון הודיע גם כי כלל הכרטיסים שהוקצו למשחק אזלו, לכן הבעיה המרכזית שעומדת בפני הצהובים כרגע היא מציאת פתרון לצמצום כמות הקהל שתיכנס להיכל. באשר להגעת באסקוניה לישראל, לגביה התקבל אישור משרד הבריאות כבר אתמול, אין שום שינוי נכון לשעה זו.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי