בלאט: חשבתי להגיע למכבי, אבל לא רציתי לוותר על ה-NBA

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

המאמן הישראלי בראיון מרתק לג'רוזלם פוסט על מכבי ת"א ("יחסים טובים"), NBA ("חולם לחזור"), דרושפאקה ("היו לי הצעות, אבל החלטתי לחזור") והבן ("תמיר הוא לא כמו ילד נורמלי, נדהמתי לראות את ההצלחה שלו")

(גודל טקסט)

"אני עדיין רוצה להגיע ל-NBA", כך אמר היום (רביעי) דייויד בלאט בראיון לג'רוזלם פוסט. "שם זה משחק אחרי משחק וזה הסיבה שאני רוצה להגיע. הקיץ לא היו שינויים בתפקידי האימון בליגה והמטרה שלי היא לנסות למצוא תפקיד של מאמן ראשי בקיץ הבא. זו גם הסיבה שלא עזבתי את דרושפאקה".

המגעים עם מכבי ת"א: "עם היחסים הארוכים והטובים שלי עם מכבי חשבתי שזה לא יהיה בסדר מצדי להגיע למקום שצריך שיפוץ ותוכנית ארוכת טווח ולעזוב אחרי שנה. זה לא מה שהם היו צריכים והרגשתי לא טוב עם זה. ברור שהרעיון לחזור למכבי עניין אותי וחשבתי על זה ברצינות רבה, אבל בסוף החלטתי לא לוותר על החלום לחזור ל-NBA. אם זה יקרה זה יהיה מעולה, ואם לא לפחות אהיה שלם עם עצמי".


האכזבה בקיץ שעבר שלא הצליח להשיג תפקיד ב-NBA
: "לפעמים אתה יכול להיות ממש שם וברגע האחרון לא להשיג את התפקיד. זה החיים בסביבה תחרותית. אין שום ערובה. יש רק 30 משרות ב-NBA, והייתה לי אחת כזאת ואני חושב שזה היה די טוב. היו הרבה מאמנים שישבו בחוץ יותר משנה וחזרו טוב".


העבודה בדרושפאקה שלא תשחק ביורוליג
: "המצב היה קצת לא צפוי, אבל למרות השינויים אני שמח לחזור. הייתי מאוד מרוצה מהעונה האחרונה שלנו. נהניתי מאוד ועשינו תוצאות טובות. למרות כמה הצעות שהיו לו, החלטתי שאני רוצה לחזור לעונה נוספת".

תמיר בלאט.
תמיר בלאט. "לא כמו ילד נורמלי" (פיב"א, האתר הרשמי)

היכולת של בנו תמיר באליפות אירופה עד גיל 20: "הוא הבן שלי אז אני גאה בו ללא קשר למה שהוא יעשה. הוא ילד טוב ועושה את הדברים הנכונים. כאיש כדורסל וכמאמן כדורסל נדהמתי לראות את הדומיננטיות שלו בטורניר. זה לא דבר של מה בכך. הוא הוביל את הקבוצה שלו לגמר בצורה מיוחדת.

"הוא לא כמו ילד נורמלי מבחינת הגישה שלו, מבחינת המחויבות וגם מבחינת המאמץ שלו למקסם את הפוטנציאל והיכולות שיש לו. אני יודע מאיפה זה בא וזה משמח אותי. בשנים האחרונות לא הייתי כל כך מעורב, אבל במשך הרבה שנים הייתי מאוד מעורב. הוא קיבל את ההחלטה שקיוויתי והצטרף להפועל חולון, אבל זו לא הייתה ההחלטה שלי".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי