ניצחון ראשון לנבחרת האולימפית באוניברסיאדה

הנבחרת האולימפית
הנבחרת האולימפית | עודד קרני, איגוד הכדורסל

אחרי ההפסד לליטא במחזור הפתיחה, החבורה של בית הלחמי הביסה 80:107 את רוסיה. איגור קולשוב הצטיין עם 18 נקודות. המשחק הבא ביום רביעי מול אוסטרליה

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד לליטא במחזור הפתיחה, הנבחרת האולימפית של ישראל השיגה היום (שני) ניצחון במשחקי האוניברסיאדה בטייפה כשהביסה 80:107 את רוסיה במסגרת המחזור השני בבית ד'.


בשונה מהמשחק מול הליטאים, הפעם החבורה של אריאל בית הלחמי ועופר רחימי פתחה את המשחק בצורה מצוינת בשני צדי המגרש ובהפסקת המחצית כבר הובילה 38:56. הרוסים עוד ניסו לחזור בחצי השני, אבל ההתקפה של ישראל נראתה טוב והרבע האחרון כבר היה גאברג' טיים ארוך.




לא פחות משבעה שחקנים של ישראל קלעו בספרות כפולות, מעל כולם איגור קולשוב שצלף 18 נקודות. עוד קלעו לישראל: יפתח זיו 16 (6 אס', 6 ריב'), חואקין שוכמן 15 (7 ריב', 6 אס'), נאור שרון 14 (9 אס'), תומר גינת 14 (7 ריב'), בן אלטיט 13, נתנאל ארצי 12, דניאל דנינו 3, דניאל קופרברג 2 (7 ריב'). כן שותפו אוראל לב, גולן גוט ועמית גרשון.


מחר יקבלו שחקני הנבחרת יום מנוחה וברביעי יפגשו את אוסטרליה. במשחקים המקבילים בבית אוקראינה הביסה 42:111 את מוזמביק וליטא הפסידה 8:482 לאוסטרליה.



שחקני הנבחרת האולימפית (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
שחקני הנבחרת האולימפית (עודד קרני, איגוד הכדורסל) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי