בלאט: בנינו קבוצה מחוייבת, מחכה שהעונה תתחיל

דיוויד בלאט
דיוויד בלאט | אתר היורוקאפ

המאמן הישראלי ודרושפאקה יפתחו הערב (21:35, ישיר בספורט1) את העונה ביורוקאפ כשיתארחו בפאריס אצל לבלואה: ""הגישה שלי היא לכבד את המשחק ואת היריבים"

(גודל טקסט)

 דיוויד בלט ודרושפאקה יחלו הערב (רביעי, 21:35, שידור ישיר בספורט1) את העונה האירופית שלהם כשיתארחו בפאריס אצל לבלואה, במסגרת שלב הבתים הראשון ביורוקאפ.

המאמן הישראלי התייחס בראיון לאתר היורוקאפ לעונה שלו עם דרושפאקה אשתקד: "היה מאתגר להיות קבוצה חדשה בלי מסורת ביורוליג. בנינו קבוצה של שחקנים בעלי אישיות, כישרון ושאיפה להשיג יותר ממה שמצפים מאיתנו. הייתה לנו ריצה היסטורית כשהעפלנו לפלייאוף. היכולת שלנו היתה מרשימה והתחרותיות והזהות שלנו כקבוצה היו יוצאות מן הכלל".

בלאט התייחס גם להגעה ליורוקאפ אחרי שנים בצמרת הכדורסל האירופי: "ניסינו לבנות קבוצה מחוייבת ובעלת תשוקה עם שחקנים חדשים. זה מאתגר ודורש הרבה אנרגיה, אבל זה מרגש ואני מחכה שהעונה תתחיל".


בלאט. לא מרגיש הבדל מהיורוליג (יורוקאפ, רשמי)

"אני יודע שיש הרבה קבוצות איכותיות ביורוקאפ וזו ליגה מאוד תחרותית", סיכם המאמן. "הגישה שלי היא לכבד את המשחק ואת היריבים שלי ולהתמודד עם כל התשוקה, המחוייבות וההתרגשות שהיתה לי ביורוליג. זה אותו הדבר עבורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי