צפו: מקל וגראן קנאריה הפסידו, באסקוניה נראית רע לפני מכבי ת"א

גל מקל
גל מקל | אתר רשמי

הגארד הישראלי קלע 4 נק' ונחל הפסד בכורה בליגה, 78:76 לאנדורה. הבאסקים ספגו הפסד שלישי בארבעה משחקי ליגה לפני המשחק ביום חמישי בהיכל מנורה מבטחים. ניצחון דרמטי לדרושפאקה ובלאט על גלאטסראיי

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגה הספרדית בכדורסל נמשך היום (ראשון) עם כמה משחקים מסקרנים כשבמוקד עמדו ההפסדים של גראן קנאריה וגל מקל ושל באסקוניה, ארבעה ימים לפני משחקה בהיכל מנורה מבטחים מול מכבי תל אביב.


גראן קנאריה הגיעה לאחר הניצחון על זניט סנט פטרסבורג ביורוקאפ, אבל לא הצליחה להתגבר על אנדורה וספגה הפסד ראשון העונה. ההתקפה המצוינת של הקנריות נעצרה על 76 נקודות לעומת 78 של היריבה. גל מקל סבל מיום חלש וקלע ארבע נקודות בלבד ושלושה אסיסטים, יאקה בלאזיץ' ואוליבר סטאביץ' הובילו את המנצחת עם 21 נק' כל אחד וסידרו לקבוצתם ניצחון ראשון העונה.




באסקוניה המשיכה את פתיחת העונה הרעה וספגה הפסד שלישי בארבעת המחזורים הראשונים. הקבוצה של פבלו פריג'יוני הצעיר נראתה לא טוב ופיגרה כבר בהפרש דו ספרתי, ולמרות קאמבק מאוחר רשמה הפסד 80:75, והיא ממש לא נראית טוב לפני היציאה לתל אביב. פואנלברדה שמרה על מאזן מושלם בליגה. טורניקה שנגליה היה נקודת האור היחידה אצל הבאסקים עם 24 נק' (7 מ-12 מהשדה). מרקו פופוביץ' הוותיק צלף 15 נק' הוביל ארבעה שחקנים בספרות כפולות אצל המנצחת. פריג'יוני הורחק לאחר שמחה בפני השופטים. 

⏱ final: MoraBanc Andorra 78-76 Herbalife Gran Canaria

Tuvimos dos tiros para ganarlo pero no pudo ser. ¡A seguir!#VamosGrancapic.twitter.com/6tHlaXifiZ

— HerbalifeGranCanaria (@GranCanariaCB) October 15, 2017
 

דרושפאקה ודייויד בלאט ניצחו 67:69 את גלאסטראיי מסל ניצחון דרמטי של הווארד רוס בשניות הסיום. דג'ואן ג'ונסון הצטיין עם 22 נק' ו-7 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי