קרטיס ג'רלס: "לא עבדנו הרבה על הגנה ולכן אלו התוצאות"

ג'רלס קציקאריס
ג'רלס קציקאריס | הפייסבוק של הפועל ירושלים

גארד הפועל ירושלים מתוסכל ממעמדו אצל פוטיס קציקאריס, ויודע למה היכולת הלא מרשימה עד כה של האלופה. הערב (20:00, שידור ישיר בספורט2) בודצ'נוסט תגיע לארנה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים מגיעה דרוכה למשחק הביתי הערב (20:00, שידור ישיר בספורט2) נגד בודצ'נוסט במסגרת המחזור השני של היורוקאפ. האדומים הפסידו במחזור הפתיחה ללייטקבליס הליטאית ובמאזנם שני ניצחונות לא משכנעים בליגה. הכימיה ממשיכה להיות שברירית כשחלק מהשחקנים לא מרוצים ממעמדם. בודצ'נוסט לעומת זאת מגיעה במומנטום חיובי לאחר ניצחון על רג'יו אמיליה ביורוקאפ וניצחון נוסף על הכוכב האדום בליגה האדריאטית בתחילת השבוע.

בבירה מבינים שהמשחק הערב בעל חשיבות רבה להמשך דרכם במפעל לאחר ההפסד המפתיע לליטאים, שנחשבו ליריבה חלשה, וכשבשבוע הבא באיירן מינכן, מהחזקות בליגה, תגיע לארנה. הפסד הערב, מבינים בקבוצה, עשוי להעמיד אותם בסיטואציה לא נעימה בה יפתחו את העונה במאזן 3:0 שיקשה עליהם בהמשך. ניצחון לעומת זאת ישכיח את ההפסד במחזור הראשון וירגיע מעט את המערכת.

אחד השחקנים שמתוסכלים כעת ממעמדם הוא קרטיס ג'רלס שנחשב בעונה שעברה למנהיג של האדומים, אך לא מוצא בינתיים שפה משותפת עם המאמן פוטיס קציקאריס. את שני משחקי הליגה של קבוצתו הוא התחיל על הספסל, ולמרות שקיבל 31 דקות בממוצע, נראה כי סגנונות המשחק של המאמן והשחקן מתנגשים, ובמשחק האחרון הוא תרם שתי נקודות ושלושה אסיסטים בלבד.

ג'רלס וקציקאריס. היכן הבעיה?
ג'רלס וקציקאריס. היכן הבעיה? (הפועל ירושלים)

"זה משהו שאני צריך להתרגל אליו", אמר הרכז בהתייחסו לסיטואציה שנוצרה, "בסופו של דבר יש לנו מאמן ואני צריך לעשות את מה שהוא דורש. הוא רוצה פילוסופיית משחק שונה וכולנו מנסים להתרגל אליה ולשינויים". ג'רלס התייחס גם לדבריו של קציקאריס שטען ששחקניו חייבים לשנות גישה בהגנה ממנה הוא לא מרוצה: "אנחנו צריכים לשנות את הגישה באופן כללי, בהגנה ובהתקפה. לא עבדנו הרבה על ההגנה ולכן אלה התוצאות שקיבלנו. לא עבדנו על זה הרבה, אבל הגנה זה עניין של גישה ונצטרך להשקיע יותר".

על ההתמודדות הערב: "יש לי תחושות טובות לקראת המשחק הערב, אנחנו צריכים להיות אופטימיים וחיוביים. הפסדנו את המשחק הראשון ביורוקאפ כך שאנחנו חייבים לנצח. אני חושב שחייבים לנצח את כל המשחקים הביתיים אבל זה משחק גדול מול יריבה שאנחנו יכולים לגבור עליה. אנחנו פשוט צריכים לעלות על הפרקט ולעשות את העבודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי