אוחיון: "אין ספק שאנחנו לוקים בחסר בהגנה, אבל דבר לא אבוד"

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | דני מרון

הפועל ירושלים נכנעה בפעם השנייה העונה ביורוקאפ, 86:81 לבודוצ'נוסט, השחקנים ניסו לשמור על אופטימיות. ג'רום דייסון: "אנחנו קבוצה מאוד מוכשרת, התעוררנו מאוחר מדי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

 הפועל ירושלים אירחה הערב (שלישי) לראשונה העונה באולמה הביתי משחק ביורוקאפ, אחרי שנכנעה בליטא בשבוע שעבר, אבל לצערם של פוטיס קציקאריס והשחקנים הם רשמו הפסד שני ברציפות, 86:81 לבודוצ'נוסט המונטנגרית.

יוגב אוחיון אמר מיד אחרי המשחק: "אני מאוכזב מאוד, אני חושב שחפרנו לעצמנו בור גדול מדי ברבע השלישי וכבר חזרנו ממנו, אבל שני ריבאונדים בהתקפה שלהם שהיינו צריכים לקחת עשו את ההבדל. לא סתם אומרים שדברים קטנים מנצחים משחק. אין ספק שאנחנו לוקים בחסר בהגנה. נצטרך לתקן ולשפר, נתנו להם לחדור לסלים קלים. חבל, יכולנו לנצח את המשחק. שום דבר עוד לא אבוד כי הדרך ארוכה".

ג'רום דייסון, שבלט בשורות האדומים עם 21 נקודות, הוסיף: "יש לי פציעה קטנה ביד ואני מקווה להתאושש במהרה", אמר השחקן כשהוא עם קרח על ידו, "נתנו את הכל בשביל לנצח, אבל זה היה מאוחר מדי ונתנו להם לקלוע סלים קלים. אני אופטימי לפני כל משחק, אנחנו קבוצה מאוד מוכשרת".


סטראטוס פרפרוגלו 
אמר דברים דומים: "המאמן לקח את החלטותיו. את המחצית השנייה פתחנו בצורה רעה והתקרבנו אליהם, אבל שני כדורים חוזרים ונתנו להם את הניצחון".


אוחיון. "דברים קטנים מנצחים משחק" (דני מרון)

המאמן האורח אלכסנדר דז'קיץ' סיפר בסיום: "מאוד אהבתי את האווירה בארנה, התמיכה של אוהדי הפועל ירושלים בקבוצה נהדרת ומגיע להם המון כבוד על כך. אני חושב שזה היה שילוב של יכולת ומזל, הם היו הפייבוריטים, אבל היו לנו את ההזדמנויות שלנו וניצלנו אותן. אני לא שמח מדי, ניצחנו וזה מה שחשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי