אוסטין דיי יודע: המשחק באיטליה הוא לחיות או למות

אוסטין דיי
אוסטין דיי | טוויטר

הפורוורד של הפועל ירושלים מוכן למשחק מול רג'יו אמיליה (רביעי, 21:30, ישיר בספורט2) והוסיף: "מנסים לחזור למסלול אחרי המשחק האחרון". קציקאריס אמר: "רג'יו קבוצה מסוכנת מאוד"

(גודל טקסט)

בצל ההפסד למכבי אשדוד והיכולת הרעה שהקבוצה מציגה, הפועל ירושלים המריאה היום (שלישי) לאיטליה לקראת משחקה מחר נגד רג'יו אמיליה במסגרת היורוקאפ (21:30, שידור ישיר בספורט2). האדומים מגיעים למשחק בסיטואציה בעייתית ויקוו לרשום את ניצחונם הראשון העונה במפעל. הקבוצה צפויה לקבל הפעם עזרה מטרנס קינסי, שנרשם לראשונה למשחק וצפוי לערוך הופעת בכורה לעונה זו.

"רג'יו אמיליה קבוצה מסוכנת מאוד", אמר פוטיס קציקאריס לפני ההמראה. "אנחנו צריכים לעשות עבודה קבוצתית טובה, קודם כל בהגנה. אנחנו צריכים להשתפר ולשחק חזק יותר, אבל אני חושב שנגיע מוכנים למשחק הזה. זה הזמן שלנו להתחיל לנצח משחקים, זה לא קל כשמפסידים. זה לא קל להיות במאזן כזה בתחילת העונה ביורוקאפ, אבל אני מאמין בקבוצה וחושב שעם הזמן נתקן את הטעויות שלנו, נשפר את החולשות שלנו ונהיה קבוצה מנצחת".

המאמן היווני נשאל אם ההחלטה לשחרר את קרטיס ג'רלס הייתה נכונה בדיעבד והשיב: "אני לא רוצה לדבר על זה יותר". על חזרתו של קינסי הוסיף קציקאריס: "יהיה לו קשה לחזור אחרי חמישה חודשים. הוא מאוד חסר לנו. אף אחד לא יודע, גם לא הוא עצמו, כמה הוא יהיה מוכן. נראה איך המשחק יתפתח ובהתאם לזה נחליט. אנחנו מצפים לחזרה שלו אחרי חמישה חודשים. כל מה שהוא ייתן לנו יהיה מבורך".

פוטיס קציקאריס.
קציקאריס מהרהר. "צריכים לעבוד בהגנה" (דני מרון)

"אני לא מבין את כל הסיטואציה, אבל עבורי זה משחק של לחיות או למות", הוסיף אוסטין דיי, "ככה אני מסתכל על זה מבחינה מנטאלית, אבל אין לחץ על אף אחד. אני חושב שהלחץ הוא על רג'יו אמיליה שירצו לנצח בבית ואנחנו נצטרך לנצל את זה".

הפורוורד הוסיף: "אנחנו מנסים לחזור למסלול אחרי המשחק האחרון שלנו, שקצת פגע באוהדים שלנו. אני מנסה לקחת את ההפסדים הביתיים שלנו בצורה חיובית, צריך להיות אחראים מספיק כדי לתקן את זה. אנחנו צריכים לוודא שאנחנו עושים את הדברים בצורה הנכונה ולהגיע במנטאליות המתאימה לכל משחק. נצטרך להיות אגרסיביים כדי לחזור לנצח".

אוסטין דיי. מנסה להוריד את מפלס הלחץ (דני מרון)
אוסטין דיי. מנסה להוריד את מפלס הלחץ (דני מרון)

היכולת ההגנתית: "גם רג'יו אמיליה לא קבוצה מושלמת. אנחנו צריכים לעלות למגרש ולעשות את הדברים הנכונים. אנחנו מאפשרים ליריבות שלנו לקלוע 86 נקודות וזה יותר מדי באירופה. אנחנו לא יכולים לקלוע בכל משחק 87 נקודות כדי לנצח כל משחק, כך שאנחנו צריכים לעשות את הדברים הנכונים ולעבוד על זה באימון הערב. אנחנו צריכים לוודא שכולנו מרוכזים במטרה המרכזית בהגנה – עזרה בהגנה, חסימות וכו', דברים שלא עשינו בהם עבודה טובה עד עכשיו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי