רדפה והפסידה: בני הרצליה נכנעה 66:62 לשרלרואה

טוריאן גרין וחליל קנאסביץ'
טוריאן גרין וחליל קנאסביץ' | צילום: אלן שיבר

קבוצתו של מיקי גורקה נקלעה לפיגור מינימלי כמעט לכל אורך המשחק בבלגיה, ירדה מנוצחת ומאזנה ביורופקאפ עומד על 2:1. 16 נקודות לת'יימס, 14 לגרין, רק 5 לדוסון

(גודל טקסט)
 המחזור השלישי ביורופקאפ יצא הערב (שלישי) לדרך, ובני הרצליה נאבקה עד לדקות הסיום מול שרלרואה, אך לצערה נכנעה בסופו של דבר 66:62 ונקלעה למאזן שלילי של ניצחון אחד ושני הפסדים, בעוד הבלגים שמרו על מאזן מושלם.


הרצליה כאמור ניצחה עד כה את אלבה פהראוור ההונגרית ונכנעה לצמוקי מינסק הבלארוסית במחזור שעבר, והערב החבורה של מיקי גורקה פגשה את הקבוצה החזקה בבית ולא הייתה רחוקה מלהנחיל ליריבה את הפסדה הראשון העונה במפעל, אולם המקומיים השכילו לשמור על הפער המינימלי עד לסיום ולא אפשרו לאורחים לנגוס ביתרון.


 


למעשה המשחק היה צמוד לכל אורכו, יתרון השיא של הבלגים עמד על שמונה נקודות בלבד, אבל יתרון מתחת לסל, 16:26 בנקודות בצבע, עשו את ההבדל והכריעו את ההתמודדות. אמנם הבלגים הצליחו לקלוע מחוץ לקשת ארבע פעמים בלבד מתוך 25 ניסיונות, אבל גם גורקה לא נהנה מערב קליעה משובח של שחקניו, שדייקו ב-34.62 אחוז מחוץ לקשת (9 מ-26) ובסך הכל ב-37.5 אחוזים מהשדה (21/56), כשבעיקר היה זה סת' טאטל עם 13 נקודות, 7 כדורים חוזרים ו-4 אסיסטים שעשה את ההבדל.



ת'יימס מול ג'קסון בליגת העל. בלט, אבל זה לא הספיק (עדי אבישי)


טוריאן גרין כבר הצליח לצמק את ההפר ל-58:56 בלבד כשנותרו על השעון דקה ו-54 שניות, אלא שדווקא אז המקומיים רצו ל-0:4, ומרגע זה ואילך נאלצו לרדוף אחר שרלרואה ללא הועיל. אקסבייר ת'יימס סיים כקלע המוביל במשחק עם 16 נקודות, אבל גם רשם 5 איבודים.


קלעו לבני הרצליה: אקסבייר ת'יימס 16 נקודות, טוריאן גרין 14, ג'ף אדריאן 12, דומיניק ארצ'י 7, שון דוסון 5, סאם סינגר 5, חליל קנאסביץ' 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי