צפו בתקציר: בלאט נותר מושלם, תצוגה מפלצתית של לייטקבליס

דיוויד בלאט
דיוויד בלאט | אתר היורוקאפ

דרושפקה רשמה ניצחון חמישי ברציפות ביורוקאפ, הפעם עם 77:85 על אנדורה. ווילבקין להט עם 24, 22 לג'יימס בל. בודוצ'נוסט נכנעה לליטבקליס, אחרי מטח שלשות משוגע של יוסקבצ'יוס

(גודל טקסט)
המחזור החמישי ביורוקאפ יצא הערב (שלישי) לדרך כאשר דרושפאקה ודיוויד בלאט שמרו על המאזן המושלם, הפעם עם 77:85 מול אנדורה הספרדית. הטורקים פתחו בצורה מרשימה עם 17:26 אחרי הרבע הראשון.


הספרדים, שחלמו על הפתעה בטורקיה, הצליחו להפגין יכולת משופרת ברבע השני וקיזזו את הפער. לצערם, סקוטי ווילבקין (24 נקודות ושישה אסיסטים), וג'יימס בל (22 נקודות, ושישה כדורים חוזרים) היו גדולים עליהם. הבחורים של בלאט כיווצו את ההגנה ברבע השלישי, בו אפשר לאנדורה לקלוע רק 15 נקודות בדרך לניצחון יקר. 


במשחק נוסף, בבית של הפועל ירושלים, לייטקבליס גברה 79:86 על בודוצ'נוסט. הצרפתים ספגו את ההפסד השני שלהם בקמפיין, וכעת המאזן שלהם עומד על 2:3. אך בזמן שהצרפתים ליקקו את הפצעים, אדאס יוסקבצ'יוס היה חלק מתצוגה חסרת תקדים. הקלע של המארחת להט עם 21 נקודות רצופות בארבע דקות, כולן מחוץ לקשת ב-100 אחוזי הצלחה. חסר תקדים בדרך לשיא קריירה מדהים, שסיבך בצורה משמעותית את הקבוצה של אורי אלון. 

 
 

Lietkabelis'in guardı Adas Juskevicius, Buducnost karşısında ilk çeyrekte 9'da 7 üçlük attı.

Video: @eurocuppic.twitter.com/amaUb0fobH

— Sportando Türkiye (@SportandoTR) 7 בנובמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי