חולון נוצחה 98:84 בססארי, טי.ג'י קליין הצטרף

טי.ג'יי קליין
טי.ג'יי קליין | אתר רשמי

קבוצתו של דן שמיר ספגה הפסד חמישי בשישה משחקים בליגת האלופות של פיב"א. הפורוורד/סנטר היהודי-אמריקאי שיירשם כישראלי וחתם לשנתיים: "התקווה שישתלב ויהיה שחקן חשוב בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

הפועל חולון ספגה הפסד חמישי בשישה משחקים בליגת האלופות של פיב"א, 98:84 לססארי באיטליה. שעה קלה לפני תחילת המשחק הודיעו הסגולים על
על צירופו של הפאוור פורוורד/סנטר טי.גי'י קליין (23, 2.06 מ') בחוזה לשנתיים.

האיטלקים (4:2), שדורגו לפני המשחק במקום השמיני והאחרון בבית וקלעו פחות מ-80 נקודות בממוצע למשחק, השתוללו מול האין הגנה של חולון. ססארי קלעה ב-55% אחוז מהשדה וצלפו 11 שלשות ב-47.3% ובחרה ליתרון 14 באמצע הרבע השני. האורחים חזרו וירדו למחצית בפיגור 51:44, אבל בהיעדר עצירות התקשו להתקרב יותר.


בלטו בחולון:
גלן רייס ג'וניור 21 נק', טישון תומאס 18, גיא פניני 17, תמיר בלאט 13 וג'ו אלכסנדר 12. בססארי: אצ'ילה פולונארה 18 נק', דארקו פלאניניץ' (אקס מכבי ת"א) 16 ושון ג'ונס (אקס ירושלים) 12.


תומאס. 18 נקודות מול ססארי (עדי אבישי)

כאמור לפני תחילת המשחק הודיעה חולון על החתמת קליין, בוגר מכללת ריצ'מונד בשורותיה העמיד ממוצעים של 18.6 נקודות, 8.1 כדורים חוזרים ו-5.7 אסיסטים למשחק. מכיוון שהוא יהודי-אמריקאי לא יירשם קליין כשחקן כזר, אלא כישראלי. אגב, לפני שנתיים אף אמור היה לשחק בשורות נבחרת העתודה. בקיץ האחרון הוא חתם בגלאטסראיי, אך לא קיבל דקות ושוחרר לבקשתו מהקבוצה.

קליין הוא בנה של אגדת הכדורסל האמריקאית ננסי ליברמן, שנכנסה להיכל התהילה של הכדורסל האמריקאי. "אנחנו שמחים על התוספת של קליין, שיעזור לנו בעיבוי סגל הגבוהים שלנו בטווח הקצר, אבל התקווה שלנו היא שהוא ישתלב היטב בקבוצה ובארץ ויהיה שחקן חשוב גם בשנה הבאה", אמר המאמן דן שמיר. השחקן אמור להצטרף לאימוני הקבוצה ביום שישי, לאחר חזרתה מאיטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי