בלאט: אני חי עם האכזבה שאני לא משתתף ביורוליג העונה

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

מאמן דרושפאקה שוחח עם עיתונאים בטורקיה: "אני ממשיך לעשות את העבודה שלי כמו תמיד", "ביל ראסל השחקן הטוב בהיסטוריה של הכדורסל"

(גודל טקסט)

מאמן דרושפאקה דייויד בלאט שוחח היום (שני) עם עיתונאים בטורקיה ודיבר על עבודתו השנה, האכזבה מאי ההשתתפות ביורוליג ועתידו בשנים הקרובות.

אי ההשתתפות ביורוליג: "אני חי עם האכזבה שאני לא ביורוליג, המפעל שהשתתפתי בו לאורך הקריירה שלי. אבל קרו כמה דברים שיכולים לקרות בעסק שלנו, כמו העזיבה של חברת דוגוש, שלא עזרו לנו. למרות זאת אני ממשיך לעשות את העבודה שלי כמו תמיד".


הסיכויים ביורוקאפ
: "יש לנו שחקנים מאוד צעירים וחסרי ניסיון במפעלים האירופאים, כך שנתחיל לדבר על המטרות שלנו רק בהמשך העונה. הצלחנו להעפיל מהשלב הראשון, ואנחנו עדיין לא גדולים מספיק כדי להגדיר מטרות של זכייה בתואר".


עם איזה שחקן בהיסטוריה הוא היה רוצה לעבוד
: "הייתי רוצה לעבוד עם ביל ראסל בגלל שהוא שחקן הכדורסל הטוב ביותר בהיסטוריה. הוא שחקן מיוחד ששיפר את הביצועים של חבריו. יהיה כיף לעבוד עם אחד כזה, הייתי גם רוצה לעבוד עם מייקל ג'ורדן וארווידאס סאבוניס".

דייויד בלאט. מאוכזב (אתר היורוקאפ)
דייויד בלאט. מאוכזב (אתר היורוקאפ)

האם יכתוב ביוגרפיה: "כרגע אין לי זמן לזה. אני רוצה לעשות משהו כזה יום אחד. כמובן שאני אעשה את זה כדי לעורר את הדור הצעיר. ההצלחה הגדולה בקריירה היא לא לזכות בגביעים, אלא האפשרות לשנות את החיים של אנשים".

על בנו תמיר: "אם הוא ימשיך לעבוד ככה, תהיה לו קריירה טובה מאוד. הבן שלי לא מצפה לשום דבר מאף אחד. הוא היה בין חמש השחקנים המובילים באליפות אירופה עד גיל 20, ואם ימשיך כהה צפויה לו קריירה מוצלחת".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי