השני במספר: הפועל חולון ניצחה את אולדנבורג 88:94

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | אתר רשמי

החבורה של דן שמיר השיגה את ניצחונה השני בליגת האלופות של פיב"א, בזכות קאמבק ענק ברבע האחרון וסלים חשובים של בלאט ופניני לקראת הסיום. וולדן הוביל את הסגולים עם 31 נק'

(גודל טקסט)

יום המשחקים הראשון של המחזור השביעי בליגת האלופות של פיב"א נחתם הערב (שלישי), כשהפועל חולון ניצחה בבית את אולדנבורג 88:94. החבורה של דן שמיר השיגה את ניצחונה השני במפעל לאחר שבעה מחזורים.

המשחק החל בריצת 11:3 של הגרמנים, אך הסגולים איזנו את התוצאה ואף הפכו את התוצאה לקראת סיום הרבע הראשון. שחקני אולדנבורג לא היו מוכנים לתת לחולון להיות ביתרון יותר מדי זמן ושלשה על סף הבאזר קבעה 28:27 לאורחים. המארחים פתחו טוב גם את הרבע השני בזכות סלים של פניני ו-וולדן ועלו ליתרון 28:37, אך הגרמנים יצאו לריצה משלהם ושוב הפכו את התוצאה, כשירדו למחצית ביתרון 47:45.

היתרון של הגרמנים המשיך לטפס גם ברבע השלישי בזכות משחק נהדר של דה זאו, שעד אמצע הרבע השלישי כבר עמד על 22 נק'. מנגד, רייס, וולדן ותומאס השאירו את שמיר עדיין במשחק עם נקודות חשובות והשאירו את ההפרש על 6 נק'. אולדנבורג החלה לצלוף מהשלוש עד תום הרבע, שנגמר 73:62 לטובת האורחים.

החבורה של דן שמיר פתחה את הרבע האחרון בריצה אדירה של 0:8 שהורידה את הפרש ל-70:73. וולדן עוד השווה את התוצאה ל-75:75, אך שתי שלשות מהירות החזירו את היתרון לאולדנבורג. שתי שלשות מטורפות של פניני שוב החזירו את הסגולים לתמונה כשהשווה ל-83:83 שלוש דקות לסיום המשחק. הדרמה בחולון נמשכה והישראלי הוותיק הוסיף שלשה שלישית והחזיר את היתרון לחולון כדקה לסיום המשחק. המארחים הצליחו להגדיל את הפער ל-85:90 בזכות נקודות חשובות של בלאט, 50 שניות לסיום הרבע. הגרמנים שוב צימקו את ההפרש ל-2 נק', אך דאנק אדיר של תומאס העניק ניצחון ביתי ענק לחולון.

תמיר בלאט. תרם לקאמבק גדול בסיום (פיב
 תמיר בלאט. תרם לקאמבק גדול בסיום (פיב"א)

קלעו לחולון: וולדן 31 נק', תומאס 19 נק', רייס 13 נק', בלאט 12 נק', פניני 12 נק', קליין 4 נק', קולמן 3 נק'.

קלעו לאולדנבורג: דה זאו 26 נק', שווטהלם 20 נק', פולדינג 16 נק', טאדה 10 נק', מק'קונל 9 נק', אלן 5 נק', מסנאט 2 נק', לאוסינג 2 נק'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי