רוברטס עשוי לערוך בכורה מול בודוצ'נוסט, קינזי ישוב לסגל

רונלד רוברטס
רונלד רוברטס | צילום: הפועל ירושלים - האתר הרשמי

הפועל ירושלים תנסה לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא ביורוקאפ כשהיא תתארח לקרב רותח במוראקה (20:00, ספורט1). הסנטר ינסה להוכיח את עצמו, גם טימור יקבל דקות. דייסון: "יודעים כמה המשחק הזה חשוב"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תנסה להשאיר לעצמה סיכוי ריאלי להעפיל לשלב הבא ביורוקאפ כשתתארח הערב (20:00, ספורט1) במוראקה ארנה לקרב מול בודוצ'נוסט. בקבוצה מהבירה קיימת דריכות רבה לקראת המשחק כשניצחון בו יעלה את הסיכויים לעלות לשלב הבא במפעל, בעוד הפסד יקרב את האדומים להדחה כבר בשלב הבתים.


הפועל ירושלים מגיעה למשחק לאחר הפסד כואב למכבי תל אביב בתחילת השבוע, אולם במועדון הדגישו בשבוע האחרון כי המשחק באירופה הוא בעל משמעות רבה יותר מהקלאסיקו הראשון בין הקבוצות. האדומים יקבלו בחזרה את טרנס קינזי, ששב לסגל הקבוצה, וישחק הערב לאחר שזכה למנוחה מול הצהובים בעקבות בעיות הגב מהן הוא סובל. גם בר טימור צפוי לשוב לשחק לאחר שלדברי הקבוצה הוא לא היה כשיר למשחק בראשון בעקבות החמרה בפציעתו ברגל במהלך משחקי הנבחרת.



בנוסף, האלופה תקבל את רונלד רוברטס שיערוך הופעת בכורה, שלושה שבועות אחרי שחתם בקבוצה. הפורוורד-סנטר הגיע קצת לפני פגרת הנבחרות ולא יירשם כרגע למשחקי הליגה עד שיוכיח את עצמו כדי לא לא למלא את מכסת הזרים המותרת העומדת על שמונה. רוברטס התאמן עם הקבוצה בפגרה, לאחר שערך קודם לכן אימונים אישיים, וכעת הוא ישחק לראשונה במדים האדומים במה שיהווה מבחן ראשון לכושרו הגופני והתאמתו לקבוצה.



דקות ראשונות. רוברטס (אתר רשמי) 


"אנחנו שמחים לקבל את קינזי חזרה ושמחים שיש לנו גם את רונלד", אמר מודי מאור בהתייחסות לסגל הקבוצה להתמודדות, "אני מקווה שיהיה לנו גם את בר כדי שיהיה לנו סגל מלא וננסה לעמוד במשימה". גיא הראל הוסיף: "רונלד השתלב מצוין בינתיים באימונים. אנחנו לא יודעים מה נראה ממנו במשחק, אבל אנחנו מאמינים שאם זה ייראה כמו באימונים אז נראה דברים טובים. אבל זה לא משנה, מי שיהיה על המגרש יצטרך לעשות את העבודה.
אנחנו יודעים טוב מאוד את המשמעות של המפגש הקרוב. בודוצ'נוסט ניצחה אותנו בבית כך שאין ספק שהיא קבוצה טובה, אבל אנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה".


ג'רום דייסון את חשיבות המשחק: "דיברנו על המשחק הזה ואנחנו יודעים כמה הוא חשוב עבורנו. נצטרך לבוא מוכנים ולהמשיך לעשות את הדברים שאנחנו טובים בהם. במשחק האחרון נגדם יכולנו לנצח, אבל ברבע השלישי הם הגיעו לצבע וקלעו סלים קלים שהובילו אותם לניצחון. תמיד כשאני משחק, ולא משנה איפה, אני מגיע בשביל לתת הכול ולנצח. שיחקתי רע מאוד נגד מכבי ת"א ואני חייב להשתפר במשחק הבא. אנחנו צריכים לבוא ולשחק חזק".




יתאושש מהתבוסה בקלאסיקו? מאור (אודי צטיאט) 


למרות המאזן והיכולת הרעה של האדומים, בבודוצ'נוסט מפרגנים ליריבה ומתייחסים להתמודדות הערב כאל מבחן חשוב וקשה. "הפועל ירושלים היא אחת הקבוצות הכי טובות בתחרות, יש להם שאיפות לזכות בתואר", אמר קייל לנדרי שקלע במפגש הקודם עשר נקודות והיה גורם חשוב בניצחון של המונטנגרים, "יש להם כישרון, ניסיון וספסל עמוק מאוד".

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי