צפו בתקציר: הפועל ירושלים הובסה 92:75 לבודצ'נוסט וירדה למקום האחרון בבית

ג'רום דייסון (KK Budućnost)
ג'רום דייסון (KK Budućnost) | אתר רשמי

האדומים נכנעו לריצת 0:15 של המונטנגרים בפתיחת הרבע האחרון וסיכויי ההעפלה שלהם לשלב הבא ביורוקאפ ספגו מכה קשה. רוברטס נראה רע בבכורה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים מסתבכת ובגדול. אלופת ישראל הובסה הערב (רביעי) 92:75 לבודצ'נוסט במחזור השביעי בשלב הבתים של היורוקאפ וסיכויי העלייה לשלב הבא קיבלו מכה משמעותית.


הפתיחה עוד בישרה טובות מבחינת האדומים, אבל לאט לאט הקבוצה המקומית השתחררה ובחצי השני החלה לצלוף מול האין הגנה של אלן אומיץ', אוסטין דיי והחברים וניצלה את סף השבירה הנמוך של האורחים מבירת ישראל כדי לרוץ 0:15 בפתיחת הרבע הרביעי ולברוח ליתרון דו ספרתי דקות ארוכות לפני סיום המשחק.




בעקבות ההפסד והניצחון המקביל של גלאטסראיי על רג'יו אמיליה (72:82) ירדה הפועל ירושלים למקום האחרון בבית ב' עם מאזן של חמישה הפסדים ושני ניצחונות. במשחק נוסף בבית השיגה באיירן מינכן 87:88 דרמטי בליטא על לייטקבליס. בודצ'נוסט שמרה על המקום השני בבית והיא כבר עם רגל וחצי בשלב הבא.


קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 19, טרנס קינזי 11, אוסטין דיי וקיילין לוקאס 10 כל אחד, אלן אומיץ' 9, ליאור אליהו 6, יותם הלפרין וסטרטוס פרפרוגלו 3 כל אחד, ריצ'רד האוול ורונלד רוברטס 2 כל אחד.


הרבו לקלוע לבודצ'נוסט
: פטר פופוביץ' 20, ניקולה איבנוביץ' וקייל גיבסון 15, נמניה גודריץ' 12.


מהלך המשחק

רבע 1
בודצ'נוסט פתחה בחמישייה עם נמניה גורדיץ', סטרבולה מיליץ', קייל גיבסון, איליץ' אלסקה וזוראן ניקוליץ'. הפועל ירושלים עלתה עם ג'רום דייסון, קיילין לוקאס, טרנס קינזי, אוסטין דיי וריצ'רד האוול.


דייסון ולוקאס פתחו עם שלשות ונראה היה שירושלים הולכת לבנות יתרון מבטיח, אבל אז לאט לאט האווירה הרדומה מהיציעים (במפתיע) השפיעה על שתי הקבוצות שאיבדו כדורים וקלעו באחוזים נמוכים. לאט לאט אלן אומיץ' התחמם והאדומים סיימו את הרבע הראשון ב-17:19.


ריצ'רד האוול. משחק קריטי (KK Budućnost)
ריצ'רד האוול. משחק קריטי (KK Budućnost)


רבע 2
רונלד רוברטס עלה להופעת בכורה בהפועל ירושלים ומיד קלע נקודות ראשונות. הקצב ההתקפי עלה בצורה משמעותית עם שלשות בשני צדי המגרש והלוח הראה 27:27 שלוש דקות בתוך הרבע. ההגנה של אלופת ישראל נעלמה והמקומיים קלעו כמעט מכל מצב בדרך ל-40:43 בהפסקה.


אלן אומיץ'. רוצה למחוק את התבוסה למכבי ת
אלן אומיץ'. רוצה למחוק את התבוסה למכבי ת"א (KK Budućnost)


רבע 3
טרנס קינזי עלה בצורה מצוינת לרבע השלישי וסייע להפועל ירושלים לפתוח פער קטן. המונטנגרים לא הורידו את הראש וניצלו את ההגנה השערורייתית של אוסטין דיי והחטאת דאנק של רונלד רוברטס כדי למחוק את הפיגור ולהשיג 60:62 לקראת עשר הדקות האחרונות.


רבע 4
המונטנגרים עלו חדים לרבע האחרון וניצלו את השגיאות של השחקנים באדום כדי לברוח במהירות ל-60:70 בתוך פחות משתי דקות. הריצה בפתיחת הרבע הגיעה ל-0:15, אבל דייסון תפר שלשה שהורידה ל-77:66. האדומים חסרו את האנרגיות הדרושות כדי למחוק את הפיגור וזהות המנצחת נקבעה דקות ארוכות לפני שריקת הסיום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי