מודי מאור: מאמינים ביכולות שלנו לנצח את באיירן מינכן

מודי מאור
מודי מאור | אתר רשמי

הפועל ירושלים המריאה לגרמניה ומודי מאור אופטימי ודרוך: "אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה טובה מאוד, אנחנו נמשיך להתקדם באותה דרך, כל כדור אבוד צריך להיות שלנו". רביעי, 21:30, ישיר בספורט4

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים המריאה הבוקר (שלישי) לגרמניה לקראת משחקה נגד באיירן מינכן מחר (רביעי, 21:30, שידור ישיר בספורט4). האדומים מגיעים למשחק אחרי הפסד דרמטי לגלבוע/גליל ותבוסה לבודוצ'נוסט שמעלים את מפלס הלחץ בקבוצה והופכים את העליה לשלב הבא במפעל האירופי לחלום רחוק. כעת הם יתמודדו נגד הגרמנים שנחשבים לאחת הקבוצות הטובות ביורוקאפ ובירושלים יודעים שלא מדובר במשימה קלה.

"זה משחק מאתגר, אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה טובה מאוד", אמר מודי מאור. "אני מאמין שעם הניסיון של החבר'ה שלנו הם מבינים שהם צריכים להביא את מירב האינטנסיביות והריכוז כדי להתמודד עם באיירן בבית שלה. במקביל לכל זה אנחנו מאמינים ביכולות שלנו לבוא ולהשפיע על המשחק בצד ההגנתי ובצד ההתקפי כדי לצאת משם עם ניצחון".

"אנחנו לא מאמינים בקסמים", המשיך המאמן. "אנחנו עושים את מה שאנחנו חושבים שחשוב שנעשה טוב. אנחנו נמשיך להתקדם באותה דרך, לשפר את הדברים שאנחנו מאמינים שיעשו לקבוצה הזאת טוב בטווח הארוך. כדי לנצח משחק כזה אנחנו צריכים לנצח בכל המאבקים – כל כדור אבוד צריך להיות שלנו, כל ריבאונד צריך להיות שלנו. אנחנו לא יכולים לתת לקבוצה היריבה 18 ריבאונדים בהתקפה. באיירן קבוצה מצוינת ששומרת את היריבות שלה על סקור נמוך. אם אנחנו נתפשר על פעולה אחת בכל התקפה ועל זריקות לא טובות יהיה לנו קשה מאוד נגדם".

מי שיעמוד לצד מאור על הקווים הוא עוזר המאמן החדש מיקי גורקה. מאמן בני הרצליה לשעבר חתם אתמול בקבוצה לשנה וחצי ויעזור כעת למאמן הצעיר בחלוקת העומסים.

מיקי גורקה. יישא בחלוקת העומס (עדי אבישי)
מיקי גורקה. יישא בחלוקת העומס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי