צפו בתקציר: הפועל ירושלים הושפלה על ידי באיירן מינכן, מודי מאור הורחק

דייסון
דייסון | אודי ציטיאט

האדומים הציגו את עוד אחד מרגעי השפל בעונה האירופית שלהם עם הגנה מביכה ו-111:85, המאמן הצעיר ספג שתי עבירות טכניות. ניצחון לייטקבליס על רג'יו אמיליה קבע שאלופת ישראל תלויה בעצמה. התקציר מיד

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים רשמה הערב (רביעי) את עוד אחד מרגעי השפל בעונה הנוראית שלה באירופה כשחטפה 111:85 בהיכל האאודי דום מבאיירן מינכן וצנחה למאזן 6:2 ביורוקאפ.


האדומים נראו רע מהרגע הראשון, בעיקר בהגנה. הבווארים צלפו מבחוץ באין מפריע וקלעו בקלות בתוך הצבע והיתרון הגיע ל-17 הפרש כבר לפני ההפסקה. ברבע השלישי אלופת ישראל הידקה מעט את ההגנה וקיזזה את הפיגור ל-4 נקודות לפני שהגרמנים התעוררו בחזרה, הפעילו מבערים עד ה-26 בשריקת הסיום.




מהעבר השני, באיירן, שעדיין לא הפסידה העונה באירופה (0:8) הבטיחה את המקום הראשון בבית ונמצאת בעמדה טובה להבטחת יתרון הביתיות בכל שלבי הפלייאוף של המפעל. 


הבשורות הטובות הגיעו מהמשחק המקביל בו ניצחה לייטקבליס 82:85 את רג'יו אמיליה לאחר הארכה וקבעה שהפועל ירושלים תהיה תלויה בעצמה ואם תנצח את שני המשחקים שנותרו לה (רג'יו אמיליה בבית וגלאטסראיי בחוץ) היא תעלה לשלב הבא.


קלעו להפועל ירושלים: טרנס קינזי וסטרטוס פרפרוגלו 19 כל אחד, קיילין לוקאס 13, ג'רום דייסון 11, רונלד רוברטס 10 ו-9 ריבאונדים, אוסטין דיי 5 ו-5 עבירות, אלן אומיץ' ובר טימור 3 כל אחד, יוגב אוחיון 2.


הרבו לקלוע לבאיירן מינכן: דנילו בארטל 21, ג'ארד קנינגהאם 19, מאיק צירבס 18, ניהאד דדוביץ' 12, בריידון הובס 11. 



אורי אלון. חייב לעשות משהו (אודי ציטיאט)
אורי אלון. חייב לעשות משהו (אודי ציטיאט)


מהלך המשחק
רבע 1
הפועל ירושלים פתחה עם ג'רום דייסון, קיילין לוקאס, טרנס קינזי, סטרטוס פרפרוגלו ואלן אומיץ'. באיירן מינכן עלתה עם רג'י רדינג, אנטון גאבל, ג'ארד קנינגהאם, מילאן מצ'באן ומאיק צירבס.


ההגנה הרעה של הפועל ירושלים מהמשחקים האחרונים הופיעה כבר בפתיחה. הגרמנים קלעו כמעט בכל התקפה וכבר אחרי כמה דקות לוח התוצאות הראה יתרון דו ספרתי למארחים. פרפרוגלו קלע שלוש שלשות אצל מודי מאור, אוסטין דיי הוסיף עוד אחת שתי שניות לסיום הרבע, ובאיירן הובילה 19:30 עם הבאזר.


מודי מאור. כל הלחץ עליו (דני מרון)
מודי מאור. כל הלחץ עליו (דני מרון)


רבע 2
הרבע השני נפתח בדיוק באותה צורה. קנינגהאם היה בלתי ניתן לעצירה, בוקר וצירבס עשו ככל העולה על רוחם בתוך הצבע ושלוש דקות וחצי בתוך הרבע, היתרון עמד על 23:40. המשחק המביך של ירושלים נמשך כשהשחקנים באדום אפילו לא הצליחו להוציא כדור חוץ בזמן ואוסטין דיי ספג עבירה רביעית דקה וחצי לפני ההפסקה. שוב פרפרוגלו קלע מבחוץ וצימק ל-53:38 בירידה לחדרי ההלבשה.


סטרטוס פרפרוגלו. התפוצץ (דני מרון)
סטרטוס פרפרוגלו. התפוצץ (דני מרון)


רבע 3
ההגנה של האלופה נכנסה לפעילות עם שלוש עצירות רצופות וג'רום דייסון הוריד ל-65:58 עם סל ועבירה ארבע דקות וחצי לסיום ורבע. היתרון התקזז עוד קצת, אבל אז ג'ורג'ביץ' לקח פסק זמן ממנו חזרו הבווארים בטירוף וטסו במהירות ל-68:82 לקראת עשר הדקות האחרונות.


אוסטין דיי. שפת גוף שלילית (דני מרון)
אוסטין דיי. שפת גוף שלילית (דני מרון)


רבע 4
הרבע הרביעי פשוט לא היה כוחות, ומודי מאור המתוסכל ספג עבירה טכנית שנייה והורחק. השחקנים באדום נראו חסרי אונים ורק ציפו לשמוע את שריקת הסיום. 85:111 מביך וחד צדדי בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי