הפועל חולון נחתה בצרפת ללא גיא פניני שנותר בארץ

פניני
פניני | עדי אבישי

דן שמיר וחבורתו ייאלצו להסתדר במשחק נגד מונאקו ללא הפורוורד, שהצטרף אל שלומי הרוש וטו הולוואי ברשימת החסרים. ג'סטין מרטין יירשם בטופס

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

הפועל חולון תמשיך מחר (שלישי, 19:30) את מסעה בליגת האלופות של פיב"א כשתתמודד נגד מונאקו החזקה. הסגולים נחתו היום בצרפת ויערכו אימון מסכם לקראת המשחק, אליו הם מגיעים בסגל חסר. מונאקו נחשבת לאחת הקבוצות החזקות במפעל ומועמדת לגיטימית לזכות בתואר, בסיבוב הקודם הביסה את חולון ב-29 נקודות הפרש.

דן שמיר ייאלץ להתמודד פעם נוספת עם רוטציה קצרה כשבנוסף לטו הולוואי ושלומי הרוש הפצועים, גיא פניני נשאר בארץ ולא יקח חלק בהתמודדות. הפורוורד מתח את המפשעה במהלך הניצחון על מכבי תל אביב וחזר לדקות בודדות נגד האקסית לפני שהוחזר לספסל. מאז הוא עדיין מתקשה לחזור לתפקוד ובקבוצה החליטו להשאירו בארץ להמשך קבלת טיפול רפואי.

מי שצפוי להמשיך לקחת על עצמו את המשחק הוא גלן רייס ג'וניור, שממשיך ללהוט ולא נח לרגע. הפורוורד המגוון קלע 36 נקודות בתחילת השבוע נגד הפועל ירושלים והוביל את קבוצתו למשחק דרמטי ואיכותי שהוכרע רק בשניות הסיום על חודו של סל. רייס ג'וניור עושה גם חיל באירופה כשהוא מדורג שני ברשימת הקלעים של ליגת האלופות עם 20.6 נקודות למשחק ושלישי במדד המשוקלל עם 20.4 בממוצע. בנוסף רושם כוכב חולוניה גם שישה ריבאונדים, 2.8 אסיסטים, 1.4 חטיפות בכל ערב, לצד 3.2 איבודים.

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור. יביא לניצחון בצרפת? (עדי אבישי)

אגב, חולון תקבל בחזרה את ג'סטין מרטין שנרשם רק למשחקים באירופה ועוד לא הותיר חותם משמעותי. מרטין, שלא נרשם לליגה כדי לא למלא את מכסת הזרים, קיבל עד כה חמש דקות בלבד בשני המשחקים בליגת האלופות ולא השפיע כלל על יכולת הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי