סקוטי ווילביקין: "בלאט אחד המאמנים הטובים בעולם"

דייויד בלאט
דייויד בלאט | אתר רשמי

הפוינט גארד של דרושפאקה שהוביל את קבוצתו לגמר היורוקאפ עם 41 נקודות החמיא למאמנו הישראלי, שאמר: "אני מנצח טורנירים על ידי ניצחון במשחקים כאלה"

(גודל טקסט)

 "קודם כל, אני שמח שנייצג בגמר היורוקאפ את הליגה הטורקית", כך פתח דיויד בלאט, מאמן דרושפאקה את דבריו לאחר שקבוצתו הבטיחה את מקומה בגמר הטורניר על חשבונה של באיירן מינכן. הטורקים השלימו 0:2 בסדרת חצי הגמר לאחר ניצחון 83:87 באולם אאודי במינכן.

"כמובן שאני רוצה לברך את באיירן מינכן על העונה הטובה שעשו ועל היכולת והאיכות שהם הראו לאורך כל הדרך", החמיא בלאט ליריבה והוסיף: "המשחק אתמול היה פשוט משחק כדורסל טוב, במיוחד בצד ההתקפי של שתי הקבוצות, אבל אני מנצח טורנירים על ידי ניצחון במשחקים כאלה".

מי שסחף את דרושפאקה לניצחון המדהים הוא ה-MVP של העונה הסדירה במפעל, סקוטי ווילביקין, שהתפוצץ עם 41 נקודות (שיא מפעל), שכוללות 10 מ-15 מטווח השלוש, חמישה אסיסטים, שתי חטיפות ומדד יעילות מדהים של 44(!) עליו אמר המאמן: "ווילביקין היה מדהים וקשה לעצור שחקן שנמצא בכזה 'זון' מטורף".

בלאט ושחקניו. הישג נהדר (דרושפאקה האתר הרשמי)

בלאט ושחקניו. הישג נהדר (דרושפאקה האתר הרשמי)

ווילביקין עצמו הוסיף: "עכשיו הזכייה ביורוקאפ היא מטרה ריאלית. בלאט הוא אחד המאמנים הטובים בעולם. אנחנו נמשיך להצליח אם נמשיך לשחק יחד. הרבה מההשתפרות שלי השנה היא בגלל העבודה שעשיתי עם מאמנים אישיים בקיץ".

מי שעוד העפילה אתמול לגמר עם ניצחון 69:79 על רג'יו אמיליה היא לוקומוטיב קובאן הרוסית שהשלימה גם היא 0:2 בסדרה. שתי הקבוצות ייפגשו בגמר המפעל שהמשחק הראשון שלו ייערך באולמה הביתי של קובאן ב-10 באפריל: "עכשיו אנחנו רק מסתכלים וחושבים על הגמר", אמר בלאט, "אני מאושר שנייצג את הכדורסל הטורקי בגמר המפעל". המנצחת בגמר תצא עם כרטיס ליורוליג לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי