אליפות אירופה עד גיל 20 תיערך בקיץ 2019 בישראל

שחקני נבחרת העתודה
שחקני נבחרת העתודה | צילום: פיב"א

איגוד הכדורסל הודיע חגיגית על קיומה של התחרות בתל אביב בקיץ בעוד כשנה וחצי, המשחקים ייערכו ב"היכל שלמה" וב"תיכונט" והעתודה הבטיחה את מקומה בדרג א'. לכל הפרטים

(גודל טקסט)

אליפות אירופה עד גיל 20 בקיץ 2019 תיערך בתל אביב, כך אישר אתמול (שבת) הוועד המנהל של פיב"א אירופה. התחרות אמורה להיערך בין התאריכים 13 עד 21 ביולי.

לפי הודעת איגוד הכדורסל, כבר לפני כשבועיים ביקרו בישראל נציגים בכירים של פיב"א אירופה, שפגשו את נציגי האיגוד ומחלקת הספורט של עיריית תל אביב ו"התרשמו לחיוב מהמתקנים בהם יתקיימו המשחקים, מבתי המלון והתנאים האחרים לספורטאים". 

התחרות תיערך במתכונת של שני בתים ובסך הכל ארבעה משחקים ביום, כל המשחקים ייערכו בשני אולמות כאשר האולם המרכזי יהיה "היכל שלמה", שם גם תשחק נבחרת ישראל, והשני יהיה "תיכונט" בצפון תל אביב. משחקי ההכרעה והגמר יערכו גם הם בהיכל קבוצת שלמה.

 
כידוע, מדובר באליפות יוקרתית עם 16 הנבחרות הטובות באירופה, כולל שחקני העתיד של הכדורסל האירופי והעולמי, מה שמושך אליו תמיד סקאוטים רבים מאירופה ומארה"ב. עוד נמסר מהאיגוד כי העובדה שבקיץ האחרון איגוד הכדורסל אירח בהצלחה גדולה בית באליפות אירופה לבוגרים ואת אליפות אירופה לנשים עד גיל 20 באילת, עזרו לקבל את האירוח היוקרתי.

"אנו שמחים וגאים להביא לארץ עוד טורניר יוקרתי וזאת במסגרת מדיניות האיגוד להביא ארצה כמה שיותר טורנירים בינלאומיים. אנו מודים לפיב"א על האמון ובטוחים שנעמיד אליפות מאורגנת, מתוכננת ויוקרתית כפי שאנו יודעים לעשות", הוסיפו באיגוד בהודעה הרשמית. 

כזכור, נבחרת העתודה האחרונה של ישראל סיימה במקום השני את אליפות אירופה בכרתים והקיץ תשתף הנבחרת באליפות שתתקיים בגרמניה. הנבחרת הבטיחה את מיקומה בדרג א' באליפות ללא קשר לתוצאותיה לאור העובדה שתארח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי