צפו בתקצירים: גראן קנאריה נכנעה לריאל, אולימפיאקוס הדהימה את פאו

גל מקל
גל מקל | גראן קנאריה, רשמי

הרכז הישראלי קלע 10 נקודות מול אלופת אירופה הטרייה, אך קבוצתו בפיגור 1:0 בחצי הגמר בספרד בעקבות 88:70. בליגה היוונית, פנאתינייקוס הפסידה העונה לראשונה בביתה בליגה ונקלעה ל-1:0 בגמר

(גודל טקסט)
ביום שישי האחרון הצליחה גראן קנאריה להדהים את ולנסיה, להעפיל לסדרת חצי גמר הליגה הספרדית והבטיחה את מקומה ביורוליג בעונה הבאה בזכות תצוגת ענק של גל מקל בדקות הסיום ובהארכה, אבל הערב (ראשון) במשחק הראשון מול ריאל מדריד, אלופת אירופה להזכירכם, לא התקשו הבלאנקוס לנצח 70:88 בדרך ל-0:1 בסדרה.


גם היום בלט הרכז הישראלי בשורות גראן קנאריה וב-18:46 דקות ששיחק קלע 10 נקודות (5 מ-8 מהשדה) וגם הוסיף שני אסיסטים, אבל וולטר טבארס עם 17 נקודות וג'ייסי קארול עם 16 נקודות לא הותירו לאורחים יותר מדי סיכוי, כשאת הרבע השני הם ניצחו 10:28 וברחו ככל שנקפו הדקות.


במקביל, בליגה היוונית יצאה לדרך סדרת הגמר ושם הצליחה אולימפיאקוס להדהים את פנאתינייקוס ולהנחיל לה הפסד בכורה העונה בליגה וראשון בבית לאחר 33 משחקים ביוון, 65:75 שמעלה את האדומים מפיראוס ל-0:1. לצפייה בתקציר לחצו כאן.


⏱ FINAL: Real Madrid 88-70 Herbalife Gran Canaria.

Tras un inicio espléndido, el Real Madrid exhibió músculo en el rebote, el tiro exterior y en la defensa para secar al equipo. El martes hay otro envite, ¡a pelear el siguiente!#VamosGrancapic.twitter.com/AtJEhVDis1

— HerbalifeGranCanaria (@GranCanariaCB) June 3, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי