ביוון מדווחים: דייויד בלאט סיכם את תנאיו באולימפיאקוס

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

אחרי ימים של מו"מ אינטנסיבי, מסתמן כי המאמן הישראלי שנפרד מדרושפאקה יחתום על חוזה לשנתיים בשורות האדומים מהפיראוס, בניסיון להשיב את תואר האליפות ולהעפיל לכל הפחות לפיינל פור היורוליג

(גודל טקסט)

דייויד בלאט סיים את השנתיים שלו בדרושפאקה הטורקית וקיץ נוסף לא מצא לעצמו מקום בליגת ה-NBA, אבל הוא כן ישוב לבמה המרכזית של אירופה כאשר ימונה למאמן אולימפיאקוס היוונית בחוזה לשנתיים.

לפי דיווחים רבים מיוון הערב (ראשון), המאמן הסכים להצעת אולימפיאקוס לאחר מספר ימים של מו"מ אינטנסיבי והוא יחתום לשנתיים בשורות האדומים מפיראוס, שהפסידו העונה את האליפות לפנאתינייקוס לאחר סדרה בת חמישה משחקים. הוא יחליף את יואניס ספאירופולוס שעזב לאחר סדרת הגמר. בלאט ישתכר כשני מיליון דולר בעונה, סכום שיכול לגדול בהתאם להישגים.

בלאט היה אחד המועמדים המובילים של אולימפיאקוס בשל העובדה שלכל אורך הקריירה הוביל את קבוצותיו לתארים, ואולימפיאקוס מעוניינת לשוב לקדמת הבמה ביורוליג וכמובן להשיב לעצמה את תואר האליפות ביוון. בלאט בן ה-59 בין השאר הוביל את דרושפאקה לזכייה ביורוקאפ, לראשונה בהיסטוריית המועדון, והפך למאמן היחיד שזכה ביורובאסקט, ביורוליג, ביורוקאפ וגם זכה במדליה אולימפית.


בלאט וגביע היורוקאפ. ישיב את התארים לאולימפיאקוס? (אתר היורוקאפ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי