ניצחון למכבי ת"א 84:87 על חימקי בטורניר ניקוסיה

ג'וני אובראיינט
ג'וני אובראיינט | אודי ציטיאט

אלופת המדינה ירדה למחצית בפיגור של 17 נקודות אך ידעה לחזור למשחק. ג'וני אובראיינט הצטיין בשורות הצהובים עם 23 נקודות. 12 נקודות לדני אבדיה

(גודל טקסט)

אם יש משהו שמאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה יכול לקחת ממשחק ההכנה הראשון של קבוצתו בטורניר ניקוסיה מול חימקי מוסקבה, זה את היכולת לחזור מפיגור עמוק ולנצח במשחק צמוד, דבר שקבוצתו לא הרבתה לעשות בעונה שעברה. בסגל קצר יחסית, ללא שחקני הנבחרות השונות שהמועדון שחרר לחלון המשחקים הנוכחי, שיתף המאמן שמונה שחקנים וקיבל מהם 87 נקודות, לעומת 84 שספגו.

בהפסקה פיגרו הצהובים 51:37 וחזרו כאמור בגדול. מי שהצטיין היה הזר המסקרן ג'וני אובראיינט, שסיים את הערב עם 23 נקודות, שבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים. "אני שמח מהיכולת במחצית השנייה, אבל זה בסך הכל משחק הכנה ראשון. ככה אמרתי גם לשחקנים בחדר ההלבשה. צריך להיות מוכנים למשחק הבא", אמר המאמן בסיום.

"כיף לשחק עם השחקנים החדשים. שיחקנו טוב ברגעים האחרונים והמכריעים", אמר דני אבדיה שסיים את הערב עם 12 נקודות, מהן שתי שלשות. זר חדש נוסף, אנג'לו קלויארו, שסיים את הערב עם שמונה נקודות, כולן מהקו, סיכם: "זה רק משחק קדם עונה והמטרה הייתה להתחבר יחד כקבוצה וככה נעשה גם במשחקים הבאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי