מכבי ת"א הפסידה 87:81 לפנאתינייקוס בניקוסיה

דשון תומאס
דשון תומאס | מכבי תל אביב

אחרי הניצחון על חימקי מוסקבה, האלופה נראתה טוב במחצית הראשונה אך נכנעה לירוקים. ג'וני אובראיינט בלט עם 26 נקודות, האקס דשון תומאס קלע תשע למנצחת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שבת) במשחקיה בטורניר ניקוסיה כשפגשה את פנאתינייקוס היוונית, יממה אחרי שניצחה את חימקי מוסקבה. המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד מבחינת האלופה, והיא סיימה אותה ביתרון 41:49. העייפות ניכרה על השחקנים של נבן ספאחיה במחצית השנייה, והם שמטו את היתרון והפסידו 87:81.

ג'וני אובראיינט הצטיין אצל הצהובים והוכיח שוב שהוא אחד הזרים המסקרנים שנחתו בארץ בשנים האחרונות כשקלע 26 נקודות, הוריד שני ריבאונדים והוסיף שני אסיסטים. ג'רמי פארגו, שעולה כקפטן בטורניר הזה, קלע 16 ומסר שישה אסיסטים. דני אבדיה הצעיר ממשיך להוכיח כי הוא משתלב טוב מאוד גם מול שחקנים מבוגרים ממנו בהרבה וקלע שבע נקודות. אצל המנצחים, האקס של האלופה, דשון תומאס, סיים את הערב עם תשע נקודות, אקס נוסף, קית' לנגפורד קלע 20.

"אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו טוב, אבל המשחק אתמול לקח לנו הרבה אנרגיה ואיבדנו פוקוס. ועדיין זה משחק טוב לקדם העונה ואנחנו מקווים להמשיך בעבודה. קדם העונה זה הזמן לפתור בעיות ולהשתפר במשחק", אמר ספאחיה בסיום.


דני אבדיה עם הכדור (באדיבות מכבי תל אביב)

אובראיינט אמר: "הרגשתי טוב. שרקו לנו יותר מדי פאולים. יש לנו הרבה שחקנים חדשים ואנחנו עדיין מתחברים. המטרה שלנו היא להיות יותר ויותר טובים עד שהמשחקים האמיתיים יחלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי